Na drugem mestu po izdatkih za oglaševanje na Poljskem je prehrambeni velikan Unilever, sledijo pa mu telekomunikacijski ponudnik Polska Telefonia Cyrowa ter Centertel in Polkomtel.
Največji oglaševalski delež, 63,34-odstotni, pripada televizijskim postajam. S 15,35-odstotnim deležem jim sledijo časopisi, tem pa revije, ki imajo 13,45-odstotni delež in radio s 7,87-odstotnim deležem.
Na Poljskem se največ denarja nameni za oglaševanje živil, na drugem mestu je oglaševanje kulture in zabave, sledijo jim telekomunikacije, na četrtem mestu so izdelki za nego telesa, za njimi pa oglaševanje nakupovalnih središč. V prvih enajstih mesecih leta 2003 so izdatki za oglaševanje v medijih na Poljskem znašali 2,03 milijarde evrov, samo novembra pa so za
oglaševanje podjetja zapravila 240 milijonov evrov.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje