Foto:
Foto:

Predlani je od 5,6 milijarde tolarjev prihodkov od prodaje ustvarila 143 milijonov tolarjev čistega dobička. Kot so sporočili iz podjetja, so v letu 2003 povečali celotno prodajo za deset odstotkov, pri čemer se je prodaja v Evropo povečala celo za 28 odstotkov.

Na domačem trgu je družba lani prodala 46 odstotkov celotne proizvodnje, v države nekdanje Jugoslavije 22 odstotkov, v druge države sveta pa 32 odstotkov.

K rasti največ prispevala prodaja tamponov
Levji delež rasti v letu 2003 gre pripisati rasti prodaje higienskih tamponov, ki jih je Tosama lani izdelala in prodala za 65 odstotkov več kot leto poprej. Pri tem je zanimivo, da družba v Sloveniji proda le dva odstotka tovrstne proizvodnje, preostalih 98 odstotkov pa izvozi večinoma na zahtevne evropske trge, deloma pa še na Kitajsko, v Rusijo, Južnoafriško republiko in Avstralijo.