
Prek analize uporabe fotografije v časopisih je Vitaljićeva ugotavljala, kako so mediji poskušali manipulirati z javnim mnenjem doma in v tujini.
Postavljanje zastave na Iwo Jimi je legendaren primer inscenirane, a kot dokumentarno predstavljene fotografije. Vitaljićeva v svoji knjigi analizira tisto, kar je filozof Roland Barthes imenoval fotografski paradoks, torej možnost, da opremljena s primernim besedilom vsaka fotografija postane mitska in kultna.
Kultni so hoteli postati tudi vojaki, ki so se fotografirali kot heroji. "Hrvaški vojaki so se pogosto zgledovali po filmih, kot so Rambo, Vod smrti, Lovec na jelene. To so filmi, ki prikazujejo vojno v Vietnam, in naši vojaki so bili pogosto videti kot vietnamski veterani," je dejala Vitaljićeva.
Knjiga Sandre Vitaljić je izredno dragocena, ker pod vprašaj postavi verodostojnost fotografij, ki so bile kot dokazno gradivo uporabljene celo na procesih na vojnem sodišču v Haagu.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje