Igralka se je poslovila 27. decembra na svojem domu v Kaliforniji, je dan pozneje na družbenih omrežjih sporočila njena družina. Umrla je "mirno doma, obkrožena s svojimi najdražjimi", je mogoče prebrati v spletni objavi. Za sabo je pustila tretjega moža Davida Glena Eisleyja, tri otroke in enega vnuka.
Po prelomni vlogi v Romeu in Juliji je med drugim nastopila v vlogi Marije v čislani televizijski miniseriji Jezus iz Nazareta, ki jo je leta 1977 prav tako režiral Franco Zeffirelli (1923–2019) po scenariju Anthonyja Burgessa (avtor literarne klasike Peklenska pomaranča) in Suso Cecchi. V naslovni vlogi te britansko-italijanske koprodukcije je nastopil Robert Powell, ob njem pa več priznanih igralskih imen, kot so Anne Bancroft, Ernest Borgnine, Laurence Olivier, Christopher Plummer, Anthony Quinn, Rod Steiger, James Earl Jones in Peter Ustinov.
Leto pozneje je zaigrala še v filmu Smrt na Nilu, ki ga je John Guillermin posnel po istoimenskem romanu Agathe Christie iz leta 1937. Slavnega belgijskega detektiva Hercula Poirota je upodobi Ustinov, zaigralo pa je še več slavnih igralcev, kot so Maggie Smith, Angela Lansbury, Bette Davis, Mia Farrow, Jane Birkin, David Niven, George Kennedy in Jack Warden.
Sicer jo je bilo mogoče leta 1974 videti v vlogi glavne junakinje kultnega kanadskega slasherja Črni božič. V 90. letih preteklega stoletja je nastopila tudi v grozljivkah Psiho 4: Začetek in Tisto. Gre za trojico vlog, ki so ji prinesle oznako kraljica krika.
Olivia Hussey se je kot hči argentinskega pevca tanga Andrésa Osune rodila 17. aprila 1951 v Buenos Airesu, a je večino zgodnjega življenja preživela v materini rodni Angliji. V Londonu je začela obiskovati dramsko šolo Italia Conti Academy, pri starosti 13 let pa je začela profesionalno igrati na odru, takrat je tudi za svoje umetniško ime prevzela materin dekliški priimek.
Ko ji je bilo 15 let, jo je Zeffirelli angažiral za svoj film, priredbo tragedije Williama Shakespeara. Opazil jo je namreč v predstavi Zlata leta gospodične Jean Brodie, v kateri je nastopala tudi Vanessa Redgrave. Romeo in Julija sta Zeffirelliju prinesla slavo, film je ob štirih oskarjevskih nominacijah odnesel kipca za fotografijo in kostumografijo. Mladi igralki pa je prinesel dve nagradi – zlati globus za najboljšo novo igralko in prestižno italijansko filmsko nagrado David di Donatello. Romea je upodobil takrat 16-letni britanski igralec Leonard Whiting, ki mu je vloga prav tako prinesla zlati globus za novega mladega igralca.
V enem od prizorov v filmu, ki se dogaja v spalnici, sta mlada igralca posneta popolnoma gola, kar naj bi ekipa storila brez njune vednosti. Tako sta se konec leta 2022 odločila za vložitev tožbe proti studiu Paramount zaradi domnevne spolne zlorabe, spolnega nadlegovanja in goljufije zaradi golih prizorov v filmu. Od studia sta zahtevala 500 milijonov dolarjev odškodnine.
Kot sta trdila v tožbi, jima je bilo sprva rečeno, da bosta v prizoru nosila spodnje perilo kožne barve, a jima je režiser na dan snemanja povedal, da bosta nosila le filmsko masko. Ob tem pa naj bi bilo poskrbljeno za to, bodo kamere postavljene tako, da njuni intimni deli ne bodo razgaljeni. Glede na njuno tožbo ju je ekipa posnela povsem gola brez njune vednosti, kar pomeni kršitev kalifornijskega in zveznega zakona o nespodobnosti in izkoriščanju otrok.
V tožbi je bilo med drugim navedeno tudi, da sta igralca po tem snemanju dolga desetletja doživljala čustveno škodo in duševno stisko ter da njuni nadaljnji filmski karieri nista odražali uspeha Romea in Julije. Glede na doživeto škodo in zaslužek filma so njuni odvetniki ocenili, da jima pripada 500 milijonov dolarjev odškodnine. A je sodnik okrožja Los Angeles spomladi 2023 zavrnil njuno tožbo, saj je presodil, da njune upodobitve na filmu ni mogoče šteti za otroško pornografijo, je poročal Associated Press (AP).
Sicer je igralka leta 2018 v intervjuju za Fox News ob promociji izida svoje avtobiografije The Girl on the Balcony: Olivia Hussey Finds Life After Romeo and Juliet (Dekle na balkonu: Olivia Hussey najde življenje po Romeu in Juliji) spregovorila o snemanju spornega golega prizora: "Posneli smo ga na koncu filma. Torej do takrat ... Postali smo ena velika družina. In Leonard sploh ni bil sramežljiv!"
V intervjuju za Variety pa je istega leta branila golo sceno z besedami: "Tega ni naredil še nihče mojih let." Dodala je, da jo je Zeffirelli posnel z okusom. "To je bilo nujno za film. Vsi mislijo, da sva bila tako mlada, da se nisva zavedala, kaj počneva. Vendar sva se zelo zavedala. Oba sva prišla iz dramskih šol, ko delaš, svoje delo jemlješ zelo resno."
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje