Desetletje po predstavitvi igre LEGO Friends je podjetje LEGO uvedla nove raznolike like, da bi več otrokom omogočila, da figurice predstavljajo tudi njihovo realnost. V podjetju LEGO so zapisali, da podjetje ceni otroke kot svoje vzornike, zaradi česar so uporabili raziskave in povratne informacije, ki so pokazale, da imajo otroci željo videti sebe, svoje prijatelje in družino, kakršni so. Zapisali so: "Novi kompleti in serije bodo vključevali like z različnimi udi, Downovim sindromom, anksioznostjo in vitiligom. Nove figure raziskujejo in si prizadevajo premagati sodobne izzive, s katerimi se otroci soočajo, strasti, ovire in razlike, medtem ko poskušajo ustvariti prijateljstva."
"Pri skupini LEGO razumemo, da otroci želijo, da so liki, s katerimi se srečajo, bolj podobni raznolikim osebnostim, ki jih srečajo v resničnem življenju," je dejala Tracie Chiarella, vodja produkta LEGO Friends pri skupini LEGO. "Razvoj naših izdelkov je, da odsevajo današnjo družbo in zato smo ponosni, da lahko lansiramo to povsem novo generacijo LEGO Friends. Želimo, da otroci vidijo nove figurice in like kot odraz njihovih lastnih prijateljstev in da vidijo like kot pristne. Odločili smo se, da bomo produkt LEGO Friends razvili tako, da bo bolj vključujoč, da bi staršem in otrokom dali več orodij za usmerjanje med prijateljstvom in čustvi, ko otroci rastejo in se učijo."
Študija LEGO® Play Well Study 2022, v kateri je sodelovalo več kot 32 tisoč staršev in skoraj 25 tisoč otrok, starih med 5 in 12 let, iz 35 držav, je pokazala željo po večji zastopanosti v igri. Razkrila je, da starši (97 %) verjamejo, da je pomembno razpravljati o edinstvenih lastnostnih posameznikov, zlasti o duševnem zdravju (91 %), fizičnih oviranostih (82 %), duševnih motnjah (81 %) in etnični pripadnosti (75 %). Poleg tega so starši (84 %) odgovorili, da imajo lahko igra in igrače ključno vlogo pri učenju otrok o raznolikosti. Raziskava je tudi pokazala, da 3 od 4 (73 %) otrok menijo, da ni dovolj igrač z liki, ki jih predstavljajo, in podobno, da bi 8 od 10 (80 %) otrok želelo več igrač z liki, ki so jim podobni. Poleg tega si otroci sami prizadevajo za pravičnejši svet, pri čemer jih 9 od 10 (91 %) pravi, da jim je mar, da so vsi obravnavani enako.
Omenjena serija LEGO Friends je na voljo od 1. januarja 2023 dalje.