Kot so pri Zagovorniku napisali v sporočilu za javnost, je ministrstvu priporočil spremembe zakona o glasbenih šolah, da bi ta omogočal prilagoditve pri opravljanju sprejemnih izpitov za otroke s posebnimi potrebami. Kot je pojasnil, bi bili ti otroci šele tako izenačeni z vrstniki brez invalidnosti in zmogli pokazati svojo nadarjenost za glasbo. Minister Felda je povedal, da bo Pedagoški inštitut analizo stanja predstavil jeseni, ugotovitve iz analize pa bo ministrstvo upoštevalo ob pripravi predloga spremembe zakona.
Dostopnost srednjih šol
Zagovornik je ugotovil, da je dostopnost srednjih šol za dijake z gibalnimi oviranostmi velik problem. Ministru je zato priporočil, naj zagotovi dostopnost, ki je predvidena po zakonu o izenačevanju možnosti invalidov. Kot je dejal minister, so k temu že pristopili in tako trenutno v štirih srednjih šolah gradijo dvigala, v 14 pa bo zagotovljena dostopnost za senzorno in gibalno ovirane.
Sprememba maturitetnega pravilnika
Glede ugotovljene diskriminacije dijakinje s težavami pri branju, ki ji Državna komisija za splošno maturo ni omogočila, da bi pri opravljanju mature uporabljala ustrezne pripomočke za branje, je minister povedal, da bi se Pravilnik o splošni maturi lahko spremenil, ko bo stališče povedala pedagoška stroka. Lobnik pa je poudaril, da gre v tem primeru za vprašanje razumne prilagoditve po zakonu o izenačevanju možnosti invalidov, in ne vprašanje medicinske stroke.
Načrtovani ukrepi
Zagovornik in minister sta govorila tudi o ukrepih ministrstva, da bi zmanjšali izostajanje od pouka pri otrocih romskega porekla, kar je eden od ukrepov Nacionalnega programa za Rome za obdobje 2021 do 2030.