Ministrstvu za infrastrukturo in Slovenskim železnicam je zato posredoval priporočilo, naj pravočasno izvedeta vse aktivnosti v zvezi s tem.
V zakonu o izenačevanju možnosti invalidov je med drugim določeno, da morata upravljavec javne železniške infrastrukture in prevoznik javnih linijskih prevozov v železniškem prometu prilagoditi vlake in drugo železniško infrastrukturo za gibalno in senzorno ovirane invalide. Poskrbeti morata tudi za informacije v oblikah, prilagojenih osebam z invalidnostmi.
Zakon je začel veljati 11. decembra 2010, iz česar sledi, da se rok za primerno prilagoditev prevoza potnikov v železniškem prometu izteče 11. decembra 2025, je v priporočilu ministrstvu za infrastrukturo in Slovenskim železnicam zapisal zagovornik.
Konkretno je opomnil na primer nadgradnje železniške postaje Grosuplje, ki je bila končana lani poleti. Kot je ugotovil že lani novembra, Direkcija RS za infrastrukturo pri tem projektu ni spoštovala prepovedi diskriminacije. Eden od obeh novih podhodov pod železniškimi tiri, ki ju je zgradila v okviru prenove, namreč ne omogoča prehoda mobilno oviranim ljudem.
Zakon prav tako določa, da je treba najpozneje do 11. decembra 2025 zagotoviti dostopnost ljudem z invalidnostmi do uporabe vseh obstoječih objektov v javni rabi. Na to je zagovornik načela enakosti opozoril državne organe, občine in ustanove s področja storitev javne uprave, vzgoje in izobraževanja, pravosodja, kulture in športa že decembra lani.