Anja Rajter v roki drži knjigo Bela past. Foto: Osebni arhiv
Anja Rajter v roki drži knjigo Bela past. Foto: Osebni arhiv

Vsako leto 2. aprila praznujemo
svetovni dan mladinske književnosti.
To je dan, ko se spomnimo,
kako pomembne so knjige za otroke in mlade.

Na spletni strani Dostopno smo 2. aprila
objavili intervju z Anjo Rajter.

Anja Rajter je mladinsko knjigo Bela past
priredila v lahko branje

Anja Rajter je študirala inkluzivno pedagogiko<p>Učenje, ki upošteva potrebe vseh učencev.<br />Tudi učencev z invalidnostjo. </p> .
Pri študiju je spoznala lahko branje.

Za svojo zaključno nalogo je priredila
knjigo Bela past avtorja Bogdana Novaka.
Izbrala jo je zato, ker jo je sama rada brala kot otrok.

Želela je ustvariti knjigo,
ki jo bodo lahko brali tudi
mladostniki in odrasli s posebnimi potrebami.

Pri delu ji je pomagal Zavod RISA.
Knjigo so skupaj pregledali testni bralci
iz društva Sožitje Zgornje Savinjske doline.

Ti bralci so pomagali pri razumevanju besed.
Na primer, niso razumeli besede: pločevinka.
Zato so jo zamenjali z besedo: konzerva.

Testni bralci so Anji veliko pomagali,
da je besedilo bolj razumljivo.

Anja je bila tudi v stiku
z avtorjem knjige, Bogdanom Novakom.
Povedala je:
Zelo sem bila vesela, ko me je poklical.
Bogdan Novak je bil nad idejo navdušen
in jo je podprl.

Anja želi, da bi knjiga Bela past v lahkem branju
izšla kot prava knjiga.
Ljudje, ki bi radi pomagali,
naj se obrnejo na Zavod RISA.

Anja Rajter pravi,
da je lahko branje pomembno za vse

Pomaga, da več ljudi razume besedila
in se počutijo vključene v družbo.

Na koncu je povedala,
da so na srečanjih s testnimi bralci
jedli piškote in mandarine.
Povedala je:
Ob vonju mandarin se vedno spomnim
na delavnice s testnimi bralci.