Ponudba festivalov, vključenih v akcijo, je razdeljena na pomladni in jesenski del, ki bosta potekala v različnih pokrajinah. Prvi obsega Brda, Kranjsko Goro, Posavje, Zreče-Roglo, Kamniško-Savinjske Alpe, Bohinj, Golte in Mojstrano. Jeseni bodo pohodnike gostili Tuhinjska dolina, dolina Soče, Bohinj, Kranjska Gora, osrednja Štajerska, Maribor in Pohorje ter Pomurje, je še pojasnil Lenarčič.
Podpornika projekta in promotorja aktivnega načina življenja sta olimpijec Primož Kozmus in alpinist Viki Grošelj.
Namen akcije je spoznavanje bolj in manj znanih pohodniških poti ter spoznavanje tradicije in kulinarike pokrajin, skozi katere potekajo. Kot je za STA pojasnil Marko Lenarčič iz gospodarskega interesnega združenja Pohodništvo in kolesarjenje, ki skupaj s krajevnimi turističnimi organizacijami pripravlja akcijo, želijo z njo združevati prireditve pohodniških festivalov posameznih krajev pod skupno blagovno znamko ter z enotno promocijo povečati število obiskovalcev in prenočitev.
Za pohode, ki so vključeni v enotno blagovno znamko, veljajo naslednji merila: prireditve morajo trajati najmanj dva ali tri dni, ponudba pa mora vključevati organizirane vodene pohode. Organizatorji morajo oblikovati tudi tržne pakete, ki poleg vodenja med drugim vključujejo še druge dogodke, kulinariko in nastanitev.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje