RTV-prispevek ni namenjen samo televiziji (TV SLO 1, 2 in 3), temveč tudi dvema regionalnima kanaloma TV Maribor in TV Koper/Capodistria, manjšinskima programoma za madžarsko in italijansko skupnost, osmim radijskim postajam (Radio Prvi, Val 2020, Ars, Radio Koper, Radio Capodistria, Radio Maribor, Radio SI, MMR), spletnemu portalu rtvslo.si, založbi ZKP, našemu Simfoničnemu orkestru in Big bendu ter dvema zboroma. TV Slovenija od RTV-prispevka dobi le dobro tretjino sredstev, kar nikakor ne zadostuje za njeno delovanje, zato mora dobršen del svojega proračuna zaslužiti na trgu, kar pa pomeni, da moramo predvajati tako TV-prodajo kot oglase.
RTV Slovenija se pri oglaševanju strogo drži zakonskih predpisov. Skupni obseg televizijskega oglaševanja na posameznem programu TV Slovenija ne sme preseči 15 odstotkov časa med 6. in 18. uro ter 15 odstotkov časa med 18. in 24. uro. Na drugih televizijah je omejitev 20 odstotkov v omenjenih časovnih pasovih. Poleg tega z oglasi ne prekinjamo večernih in televizijskih filmov, dnevnoinformativnih oddaj in oddaj, ki imajo kulturni, umetniški, znanstveni ali izobraževalni značaj. Zavedamo se, da so otroci ena izmed najbolj ranljivih skupin v družbi in jih želimo nagovarjati kot državljane in ne kot potrošnike, zato otroških vsebin prav tako ne prekinjamo z oglasi.
Oglasi, ki jih predvajamo na TV SLO, so vsebinsko pripravljeni pri oglaševalcu, ki zanj odgovarja oblikovno in vsebinsko.