Med Dobrodelnim tednom ste posamezniki in podjetja prek SMS-sporočil in z nakazili na TRR-račun skupaj zbrali 101.326,66 €.
»Veseli smo, da s Televizijo Slovenija v decembru že tradicionalno sodelujemo za dober namen. Zadovoljni smo, da se je dobrodelni vikend z leti razširil v dobrodelni teden, kar kaže na to, da je skupni projekt uspešen in ga gledalci podpirajo. Vsebino programa vsako leto poskušamo narediti čim bolj zanimivo. V letošnjem letu smo v ospredje postavili našo kampanjo ENO SRCE, ki predstavlja medsebojno povezanost v prazničnem decembru. Pomagajmo si med seboj in skrbimo drug za drugega; v dobrodelnem tednu ste z zbranim zneskom gledalci pokazali, da vam je mar. Hvala, da smo se skupaj povezali v ENO SRCE,« se zahvaljuje Darja Groznik, predsednica Zveze prijateljev mladine Slovenije.
Magnifico je za dobrodelno dražbo, ki jo je ZPMS organiziral skupaj s spletnim portalom www.rtvslo.si prispeval kultno rdečo obleko, ki jo je nosil leta 1997 v filmu Stereotip režiserja Damjana Kozoleta. Ob tem je v oddaji Vikend paket povedal: "Obleke se spomnim po tem, da je bil to zadnji dan snemanja filma in tudi zadnji prizor filma Stereotip. Zato ob tej obleki čutim neko veselje in hkrati olajšanje, da smo film končali. Ne hranim veliko stvari, sploh pa ne oblek. Ta je nekako ostala, zdela se mi je nekaj posebnega. Očitno je bilo namenjeno, da gre na dražbo za nekaj dobrega."
Vsa zbrana sredstva, vaša pomoč in vaše donacije, bodo razveselile nekaj tistih dijakov, ki so jim na ZPMS morali prošnjo za štipendijo zavrniti, nekaj staršev, ki svojim otrokom ne morejo omogočiti posebnega zdravstvenega pripomočka ali vadbe ter nekaj družinam pokriti osnovne življenjske položnice. Srčna hvala vsem, ki ste podprli projekt in po svojih močeh pomagali najranljivejšim med nami.
Povežimo se, skupaj smo ENO SRCE
Letošnjo kampanjo so na ZPMS poimenovali Eno srce, v kateri združujejo tri socialno-humanitarne programe (Sapramiškin sklad, Adin štipendijski sklad in Pomoč družinam). V dobrodelni akciji je sodelovalo šest oddaj Televizije Slovenija, ki so vsak dan tekom akcije predstavljale različne teme in primere, s katerimi se na Zvezi prijateljev mladine srečujejo vsakodnevno. Sredstva so se zbirala cel teden, dobrodelni projekt in poziv k zbiranju sredstev pa so predstavljali v oddajah Tednik, Dobro jutro, Infodrom, Krompir, Vikend paket in kvizu Vem!, prek družabnih omrežij so se akciji pridružili tudi ustvarjalci oddaje V petek zvečer, projekt pa so podprli tudi na Radiu Slovenija in spletnem portalu www.rtvslo.si.