Z dokumentarnim filmom Ars vstopamo v svet radijske ustvarjalnosti in spremljamo nastajanje radijskega umetniškega programa. 3. program Radia Slovenija – program Ars se je v šestih desetletjih prelevil v eno največjih kulturnih institucij v Sloveniji.
V tem nenavadnem portretu medija nevsiljivo beležimo delo novinarjev in urednikov od prvih zamisli in načrtovanja programa prek pisanja vsebine, snemanja intervjujev na terenu do studijskega snemanja, obdelave posnetkov in predvajanja programa. Televizijska ekipa se je pridružila radijcem tudi pri snemanju jazz koncertov v Cukrarni in Drami ter pri simfoničnem koncertu v Cankarjevem domu.
Za program Ars je značilen umirjen slog sporočanja, tehtne vsebina pa se izmenjujejo z daljšimi glasbenimi deli. Na radiu posebno pozornost posvečajo slovenskemu jeziku, za kar skrbijo fonetiki, lektorji in lektorice, predvsem pa vsebine. V kritiških besedilih spremljajo novosti na našem knjižnem trgu, v literarnih oddajah pa prinašajo zborno brana in pogosto dramatizirana besedila iz zakladnice domače in svetovne literature. Z oddajami Programa Ars se podajajo na gledališke, operne in baletne odre, med likovne in filmske ustvarjalce. Oddaja Gremo v kino je ena najstarejših oddaj Radia Slovenija. Ne spremlja pa Ars zgolj umetnostnega dogajanja; polemično se odziva na vsa polja našega bivanja in udejstvovanja.
Zvok odpira pot domišljiji in radiofonski medij je potovanje v naš notranji svet. Prvo radijsko igro so slovenski poslušalci lahko slišali že leta 1928. V Programu Ars sodelujejo vrhunski dramski igralci, dramaturgi, režiserji in glasbeni opremljevalci. Slovenski radio se lahko pohvali s številnimi nagradami z evropskih festivalov. V mednarodnem projektu B-Air je radijske ustvarjalce med drugim zanimalo, kako glasove doživljajo dojenčki od svojega prvega dne.
Program Ars s pomočjo Evroradia prinaša najboljše, najžlahtnejše, kar obstaja v evropskem radijskem prostoru, obenem pa skrbi za radijsko produkcijo in naroča nova glasbena dela. Tu dobijo prostor radijske zvrsti, ki jih v drugih medijih redko slišimo.
Pri nastanku dokumentarnega filma Ars so sodelovali scenarist in režiser Amir Muratović, direktorja fotografije in snemalca Vid Osredkar in Jure Nemec, montažer Andrej Modic, mojster zvokovne obdelave Robert Sršen, kolorist Tomaž Hajdarovič, producentka filma Tina Rakoše in urednik Andraž Pöschl. Film je nastal v Uredništvu dokumentarnih oddaj Kulturnega in umetniškega programa Televizije Slovenija.