Fortissimo je oddaja z bogato zvočno podobo, ki odkriva zgodbe o skladbah, instrumentih, glasbenikih in njihovih ustvarjalnih svetovih, poslušalcem pa zastavlja nagradna vprašanja. Privlačna posebnost kviza je, da številni gostje pred mikrofonom Prvega programa Radia Slovenija živo izvajajo glasbo iz svojega repertoarja. Na glasbena vprašanja pa odgovarjajo tudi drugi glasbeni poznavalci: pedagogi, muzikologi in tisti, ki dobro poznajo zakulisje glasbenega establišmenta. Vsi ti bodo oddajo vsak teden vodili v povsem drugo glasbeno smer.
Kakšne so skrivnosti vrhunskega a capella petja, kaj je pomembno za uspešen glasbeni PR, v čem se ritmika v indijski glasbi razlikuje od tiste v zahodni glasbi, kakšen je dober glasbeni menedžer, kako se glas uspešno vpleta v elektronsko glasbo? Preverili bomo, kakšna glasba je trenutno najbolj priljubljena v Sarajevu, zakaj je skladba New York, New York dobila toliko preoblek in jo je izvajalo toliko solistov, in se pozibavali ob melodijah salse, bossa nove, afriških ritmih ... Sprehodili se bomo od gospela do swinga, od indijske do afriške glasbe, od popa do rocka.
Začeli bomo kar a capella. Ko govorimo o a capella načinu petja, moramo začeti v renesansi, ko so se pojavili prvi pevski sestavi, ki so skladbe izvajali brez podpore glasbil. Seveda pa o velikem porastu tovrstnih zasedb, ki izvajajo zabavno glasbo, govorimo v začetku 20. stoletja; še zlasti so postale priljubljene v zadnjem desetletju. Zakaj? Veliko zaslug gre zagotovo pripisati tudi številnim televizijskim šovom, ki so a capella zasedbe postavile pred TV-kamere. Kakšen zvok je značilen zanje, ali obstaja poseben način aranžiranja za tovrstne zasedbe in čemu te dajejo na vajah največji poudarek? O tem z glasbenimi gosti a capella zasedbo Jazzva, glasbenim urednikom in pevcem v zasedbi Bit Matejem Jevniškom ter nekdanjim članom The Real Group in vodjo zbora Perpetuum Jazzile Pedrom Karlssonom.