»Spoštovani gospa predsednica, gospoda nadškofa,« z oranžnega stola ponovno nagovarja Marcel Štefančič, ki po Studiu City zdaj vodi novo pogovorno oddajo Marcel.
Oddaja je bila prvič na sporedu pretekli ponedeljek, 29. januarja 2024, in je pred male zaslone privabila številne gledalce, saj je bila v svojem terminu daleč najbolj gledana oddaja. Povprečno jo je spremljalo 9,1 % ali 175.000 gledalcev, starih nad 4 leta, oz. 23 % delež vseh gledalcev televizije v času oddaje, vsaj del oddaje je videlo kar 234.400 različnih gledalcev.
(Vir: RTV Slovenija iz raziskave AGB Nielsen Media Research, panelni vzorec 450 gospodinjstev, starost nad 4 leta, gledanost znotraj istega dne.)
Podatki o gledanosti dokazujejo, da je bila nova oddaja med gledalci odlično sprejeta in da je bila odločitev o vrnitvi voditelja Marcela Štefančiča na male zaslone, pravilna. Prav tako se je za pravilno odločitev izkazal nov termin osrednje oddaje o kulturi Osmi dan, ki smo jo z novo programsko shemo po 11 letih spet vrnili v osrednje večerni programski čas, saj je imela tudi slednja odlično gledanost. Povprečno jo je spremljalo 4,1 % ali 77.800 gledalcev oz. 12 % delež vseh gledalcev, kar pomeni, da se je povprečna gledanost oddaje v novem terminu skoraj početverila.
(Vir: RTV Slovenija iz raziskave AGB Nielsen Media Research, panelni vzorec 450 gospodinjstev, starost nad 4 leta, gledanost znotraj istega dne.)
Podatki kažejo, da smo na RTV Slovenija na pravi poti, da bomo še naprej izpolnjevali svoje poslanstvo in gradili zaupanje javnosti do našega dela. S široko paleto vsebin bomo tudi v prihodnje nagovarjali najširšo publiko raznolikih okusov gledalcev. Hkrati bomo še naprej skrbeli za ustvarjanje družbe, ki ceni kakovostno in raznoliko televizijo.