Peter Prevc je v letošnji sezoni spisal pravo športno pravljico. Foto: Katja Kodba
Peter Prevc je v letošnji sezoni spisal pravo športno pravljico. Foto: Katja Kodba
false
Junak našega časa - Peter Prevc. Foto: Katja Kodba
false
Andrej Stare je komentiral planiške skoke na TV SLO. Foto: Katja Kodba
false
Zasuk kamere s 100 km/h. In to 500-krat v štirih dneh. Foto: Katja Kodba
false
Boštjan Reberšak je komentiral planiške skoke na Valu 202 Foto: Katja Kodba

To je bil najbolje gledan vikend poletov v Planici od leta 2000 naprej, odkar gledanost merimo elektronsko.

Največje število gledalcev je pred televizijske ekrane privabila nedeljska zaključna tekma letošnje sezone smučarjev skakalcev, ki jo je spremljal vsak tretji Slovenec. Drugo serijo poletov iz Planice si je namreč v nedeljo, 20. 3. 2016, ogledalo 33,8 odstotkov oziroma 662.500 posameznikov, starejših od štirih let. V času prenosa druge serije je kar devet od desetih gledalcev televizije spremljalo tekmo na drugem programu Televizije Slovenija. Vsaj minuto prenosa si je ogledalo 762.000 različnih posameznikov, starejših od štirih let.

Najvišjo gledanost je dosegla 2. serija poletov v Planici v nedeljo, 20. 3. 2016, ob 11:40, ko je drugi program Televizije Slovenija spremljalo kar 37,3 odstotkov oziroma 731.300 gledalcev. To predstavlja kar 93-odstotni delež takratnih gledalcev televizije. V tej minuti so si naši gledalci lahko ogledali posnetek finalnega skoka Petra Prevca ter veselje v izteku planiške velikanke.

Povprečje zadnjih treh tekem (brez nadomestne četrtkove tekme), ki so tradicionalno na sporedu v Planici, znaša kar 25,8 odstotkov oziroma 505.500 gledalcev, starejših od štirih let, kar predstavlja v povprečju izredno visok, 85-odstotni delež gledalcev televizije v času prenosov.

GLEDANOST SMUČARSKIH SKOKOV V SEZONI 2015/2016

Pred Planiškim finalom je najvišjo gledanost sezone dosegala 2. serija smučarskih skokov v Bischofshofnu (zadnja tekma smučarjev skakalcev v okviru Novoletne turneje), in sicer si je v sredo, 6. 1. 2016, ob 18:16, tekmo ogledalo kar 32 odstotkov oziroma 628.700 gledalcev, starejših od štirih let, kar predstavlja 69 odstotkov gledalcev televizije v času prenosa tekme. Vsaj minuto prenosa si je ogledalo 795.800 različnih posameznikov, starejših od štirih let.

Prenosi tekem v smučarskih skokih in poletih za moške so sicer dosegli povprečno gledanost 17,7 odstotkov oziroma 348.200 gledalcev, starejših od štirih let, kar predstavlja povprečni delež 57 odstotkov gledalcev televizije v času prenosov. Vsaj minuto prenosov si je v povprečju ogledalo 470.200 različnih posameznikov, starejših od štirih let.

Prenosi tekem v smučarskih skokih za ženske so dosegli povprečno gledanost 9,2 odstotka oziroma 180.900 gledalcev, starejših od štirih let, predvsem na račun nekoliko nižjih gledanosti začetnih tekem sezone. Prenos 2. serije druge tekme v Ljubnem pa je dosegel najvišjo gledanost, in sicer 19,3 odstotke oziroma 378.500 posameznikov, starejših od štirih let, ter 55-odstotni delež gledalcev v času prenosa. Vsaj minuto serije si je ogledalo 465.800 različnih posameznikov, starejših od štirih let.

Vsaj minuto kateregakoli od prenosov tekem v smučarskih skokih in poletih v letošnji sezoni si je ogledalo kar 1.724.000 posameznikov, starejših od štirih let.

Vir: RTV Slovenija iz raziskave AGB Nielsen Media Research, panelni vzorec 450 gospodinjstev, starost nad 4 leta