Športni program TV Slovenija je s prenosi in posnetki tekem Svetovnega prvenstva v nogometu 2022, studijsko oddajo Tisoč in en gol in rednimi športnimi poročili v času prvenstva pripravil več kot 175 ur premiernega programa, katerega vsaj en del je videlo več kot 80 % oz. 1.539.000 različnih gledalcev starejših od štirih let. Gledalci so lahko spremljali Svetovno prvenstvo v nogometu 2022 tudi v živo preko na spletnega portala rtvslo.si, kjer smo zabeležili več kot 3 milijone in 300 tisoč ogledov.
Letošnje 22. svetovno prvenstvo v nogometu 2022 si je ogledalo povprečno 8,9% ali 169.900 gledalcev, starih nad 4 leta, oz. 28 % delež vseh gledalcev televizije v času tekem. Primerjava s podatki o gledanosti SP v nogometu 2018 je pokazala, da so bile tekme letošnjega SP v nogometu tudi občutno bolje gledane (povprečna gledanost tekem SP v nogometu 2018 je bila 7,6 %).
Najvišjo gledanost letošnjega svetovnega prvenstva v nogometu je dosegla finalna tekma med Argentino in Francijo, ki jo je v povprečju spremljalo kar 26,1 % ali 499.400 gledalcev, kar predstavlja več kot 60 % takratnih gledalcev televizije (62 % delež). Najvišja minutna gledanost je bila dosežena ob 18.52, v času enajstmetrovk, ko je TV Slovenija 2 spremljalo 680.500 gledalcev (35,6 %). To je bila hkrati tudi najvišja dosežena gledanost v času letošnjega svetovnega prvenstva v nogometu in tudi najvišja dosežena gledanost v letošnjem letu na vseh slovenskih televizijah.
V skupinskem delu tekmovanja je bila najbolj gledana tekma med Poljsko in Argentino s povprečno 11,8 % gledanostjo oz. 225.900 gledalci, v osmini finala tekma med Japonsko in Hrvaško s povprečno 12,2 % gledanostjo oz. 233.500 gledalci, v četrtfinalu tekma med Hrvaško in Brazilijo s povprečno 17,0 % gledanostjo oz. 326.100 gledalci, v polfinalu pa tekma med Argentino in Hrvaško s povprečno 21,8 % gledanostjo ali 416.700 gledalci. Tekmo za tretje mesto, med Hrvaško in Marokom, si je povprečno ogledalo 15,3 % ali 292.700 gledalcev.
Prenos finalne nogometne tekem med Argentino in Francijo je dosegel tudi največ, kar 273.300, ogledov v živo na spletni strani rtvslo.si. Z aplikacijo Bodi režiser so gledalci ustvarili skoraj 250.000 ogledov.
Viri: RTV Slovenija iz raziskave AGB Nielsen, panelni vzorec 450 gospodinjstev, starost nad 4 leta, gledanost znotraj istega dneva; rtvslo.si/MMC; gemiusPrism; 20. 11. 2022 – 18. 12. 2022