Etape je v povprečju v živo spremljalo 3,7 % oziroma 70.300 gledalcev, starejših od 4 let, kar v povprečju pomeni 24 % delež gledalcev v času prenosov. Vsaj minuto prenosov si je v času od 7. julija do 29. julija 2018 ogledalo 927.000 gledalcev, starejših od 4 let.
Največ gledalcev je pritegnila 20. etapa (kronometer), katere prenos je 28. julija 2018 v živo v povprečju spremljalo 5,9% oziroma 112.100 gledalcev, starejših od 4 let, kar predstavlja v povprečju 40 % delež takratnih gledalcev televizije.
Najvišjo gledanost je bila dosežena dne 22. julija. 2018, v 15. etapi, in sicer ob prihodu vodilnih v cilj, ki si ga je ogledalo v povprečju 8,7 % oziroma 164.200 gledalcev, starejših od 4 let.
(Vir: RTV Slovenija iz raziskave AGB Nielsen Media Research, panelni vzorec 450 gospodinjstev, starost nad 4 leta; gledanost v živo.)