Ljubitelji kolesarstva so na Televiziji Slovenija lahko letos spremljali vseh 21 etap vzdržljivostnega kolesarskega tekmovanja dirka po Franciji, Športni program TV SLO pa je skupno pripravil več kot 64 ur premiernega programa.
Gledanost najprestižnejšega kolesarskega tekmovanja, kjer so slovenski kolesarji beležili zgodovinske uspehe, je bila izjemna, in sicer je bila povprečna gledanost vseh etap 7,1 % oz. 134.300 gledalcev, kar je predstavljalo kar 33-odstotni delež takratnih gledalcev televizije.
Najbolj gledana je bila zadnja, včerajšnja etapa s povprečno gledanostjo 10,0 %, sicer pa je na TV Slovenija vsaj del Dirke po Franciji letos spremljalo 50,4 % gledalcev, kar pomeni blizu milijona prebivalcev Slovenije nad 4. letom starosti. Včeraj je bila ob 19:18 dosežena tudi najvišja gledanost na TV Slovenija tega poletja (vsaj do sedaj), ko je zaključek zadnje etape spremljalo 14,8 % oz. 281.400 gledalcev.
Letošnja dirka je bila najbolje gledana Dirka po Franciji v zgodovini TV Slovenija.
Glede na lansko leto se je povečala tudi gledanost studijske oddaje, ki jo je letos v povprečju spremljalo 5,4 % oz. 103.100 gledalcev, kar je predstavljalo 24 % delež gledalcev televizije.
*Vir: RTV Slovenija iz raziskave AGB Nielsen Media Research, panelni vzorec 450 gospodinjstev, starost nad 4 leta, gledanost znotraj istega dneva