Evropsko nogometno prvenstvo je to poletje nekajkrat izpraznilo ulice in pred ekrane vseh velikosti ter radijske sprejemnike privabilo izredno veliko število gledalcev in poslušalcev. RTV Slovenija je na svojih televizijskih in radijskih programih ter na digitalnih platformah rtvslo.si in RTV 365 pripravila bogat in pester nogometni program, vrhunec za slovenske navijače pa sta bili nedvomno tekmi med Slovenijo in Anglijo ter Slovenijo in Portugalsko. Veliko število športnih navdušencev je spremljalo tudi prenos finalne tekme.
Del programa videlo skoraj tri četrtine gledalcev
Športni program TV Slovenija je s prenosi tekem UEFA Evropskega prvenstva v nogometu, z oddajo Das Gol, s studijskim delom in povzetki dneva, pripravil več kot 86 ur premiernega programa, katerega vsaj en del je videlo 74 % oz. 1.408.000 različnih gledalcev starejših od štirih let.
Letošnje EP v nogometu si je ogledalo povprečno 11,1 % ali 212.900 gledalcev, starih nad 4 leta, oz. 35-odstotni delež vseh gledalcev televizije v času tekem.
V skupinskem delu tekmovanja je bila najbolj gledana tekma med Slovenijo in Anglijo s povprečno 23,5 % gledanostjo oz. 450.400 gledalci, v osmini finala tekma med Slovenijo in Portugalsko s povprečno 26,1 % gledanostjo ali pol milijona (499.900) gledalci, ki je bila tudi najbolje gledana tekma letošnjega Evropskega prvenstva v nogometu. Več preberite TUKAJ.
V četrtfinalu je bila najbolje gledana tekma med Španijo in Nemčijo s povprečno 8,4 % gledanostjo oz. 161.000 gledalci, v polfinalu pa tekma med Španijo in Francijo s povprečno 12,4 % gledanostjo ali 237.600 gledalci.
Prenos finalne nogometne tekme med Španijo in Anglijo si je ogledalo povprečno 19,3 % ali 368.400 gledalcev, starih nad 4 leta, oz. 54-odstotni delež vseh gledalcev televizije v času prenosa tekme.
Viri: RTV Slovenija iz raziskave AGB Nielsen, panelni vzorec 450 gospodinjstev, starost nad 4 leta, gledanost znotraj istega dneva; rtvslo.si/MMC, 15. julij 2024
Članek o slovenski tekmi s Portugalsko najbolj bran članek na www.rtvslo.si letos doslej
Vsebine, povezane z nogometnim prvenstvom, so bile pretekli mesec v ospredju tudi na spletnem mestu rtvslo.si. Prispevek z naslovom 120 minut so živele slovenske sanje, kruto jih je razcefral Diogo Costa o tekmi s Portugalsko je bil najbolj bran članek v letu 2024 in je zabeležil skoraj 300.000 ogledov.
Med najbolj branimi novinarskimi prispevki so bili tudi ostali članki, povezani z nastopom slovenske reprezentance, članek o tekmi z Anglijo Nogometno darilo na praznični dan: Slovenija v osmini finala! je imel več kot 290.000 ogledov, članek o tekmi s Srbijo Karničnik odprl vrata v raj, a Slovenija na koncu ostala brez zgodovinske zmage več kot 265.000 ogledov, članek Točka, velika kot Triglav! o prvi slovenski tekmi z Dansko pa je imel več kot 170.000 ogledov.
Članki, povezani z nogometnim prvenstvom so tudi sicer med najbolj branimi članki na rtvslo.si. Večina člankov o pomembnejših tekmah prvenstva je presegla 70.000 ogledov.
Nogometne vsebine so bile najbolje gledane tudi preko rtvslo.si in na RTV 365. V živo in na zahtevo so imele skupaj več kot 2.000.000 ogledov. Največ uporabnikov si je v živo ogledalo tekmo s Srbijo, kjer smo zabeležili več kot 230.000 ogledov, sledita tekmi s Portugalsko in Anglijo s prek 160 oz. 120 tisoč ogledi. Tudi preostale tekme so zabeležile visoko gledanost. V okviru prenosov polfinalov smo zabeležili preko 50.000, v okviru prenosa finala pa več kot 75.000 ogledov.
Med video prispevki na ogled na zahtevo so v preteklih tednih najvišje gledanosti prav tako dosegale vsebine, povezane z nogometnim prvenstvom. Najbolj gledan je bil prispevek iz tekme z Dansko Vratnica Šeška in izenačitev Janže na 1:1 v 77. minuti z več kot 30.000 ogledi.
Nogometne vsebine so močno odmevale tudi na družabnih omrežjih. Na Facebooku so imele objave o nogometnih vsebinah na www.rtvslo.si doseg več kot 600.000 sledilcev, na Instagramu pa 60.000.