Na njej so domači in tuji strokovnjaki iskali odgovore na vprašanja o izzivih in priložnostih javnih medijskih servisov na družbenih omrežjih ter skušali zarisati smernice in priporočljive strategije pojavljanja medijev v tovrstnem virtualnem prostoru.
Izhodišča za strokovno razpravo so podali:
mag. Lenart J. Kučić – perspektive družbenih omrežij v slovenskem prostoru, s poudarkom na strateških izzivih in pasteh nadaljnjega razvoja javnega medijskega servisa;
Stefano Salucci, upravljalec digitalnih sistemov v okviru organizacije EBU – o izzivih tujih javnih medijskih servisov v zvezi z novodobnim nagovarjanjem občinstva na družbenih medijih
Polonca Komar, vodja Službe za komuniciranje RTV Slovenija – pojavnost radijskih in televizijskih programov RTV Slovenija ter multimedijskih vsebin na družbenih omrežjih
Matej Praprotnik, pomočnik direktorja Radia Slovenija za področje multimedijske produkcije in programskega razvoja – o razvojnih izzivih, dilemah in strategiji javnega medijskega servisa na družbenih omrežjih
Družbena omrežja že več kot desetletje spreminjajo in krojijo posameznikovo vsakdanjo medijsko realnost. Postala so pomemben vir informacij in novic. Žal pa se vse prevečkrat dogaja, da vrednote družbenih omrežij niso nujno enakovredne vrednotam kakovostnega novinarstva (objektivnost, verodostojnost, uravnoteženost, preverljivost informacij …). Zato je izrednega pomena, da se še posebej javni medijski servisi v tovrstni spremenjeni medijski realnosti znajo pravilno odzvati na številne izzive in potencialne nevarnosti, hkrati pa dosegati različne javnosti ter celovito izkoristiti potencial nove ere medijskega ustvarjanja novic.