Povprečna gledanost vseh letošnjih prenosov dogajanja v Planici je bila zelo dobra. Skoraj enajst ur programa je spremljalo v povprečju blizu 300.000 gledalcev starih štiri leta ali več oz. 65 % gledalcev, ki so bili v času prenosov pred televizijskimi sprejemniki.
Tekma, ki je dosegla najvišjo gledanost je bila nedeljska posamična tekma, katere drugo serijo je v povprečju spremljalo 25,9 % oz. 494.800 gledalcev, kar predstavlja kar 79 % takratnih gledalcev televizije. Najvišja minutna gledanost je bila dosežena na vrhuncu tekme ob 11.43 (v času drugega skoka Žige Jelarja), ko je TV SLO 2 gledalo celo 28,0 % oz. 536.400 gledalcev. Sobotna ekipna tekma je prav tako dosegla zelo visoko gledanost predvsem pa še višji delež gledalcev, pravzaprav najvišjega v letošnjem letu na slovenskih televizijah – ob 11.22 (vrhunec 2. serije ekipne tekme) je TV SLO 2 spremljalo celo 88 % takratnih gledalcev televizije.
V štirih dneh Planice 2022 si je vsaj minuto kateregakoli od letošnjih prenosov na TV SLO 2 ogledalo kar 42,9 % oz. 821.700 različnih gledalcev, starejših od štirih let.
Letošnja Planica je tudi ena izmed najbolje gledanih v zadnjih letih. Po podatkih gledanosti je bila to najbolje gledana Planica od vključno leta 2017 naprej, se pravi v zadnjih šestih letih.
Vir: RTV Slovenija iz raziskave AGB Nielsen, panelni vzorec 450 gospodinjstev, starost nad 4 leta, gledanost znotraj istega dneva.