Generalni direktor RTV Slovenija, mag. Marko Filli, je v studiu 14 Radia Slovenija sodelavkam in sodelavcem, ki ob vsakodnevnem vlaganju energije, zamisli in izkušenj v produkcijo kakovostnih programskih vsebin in opravljanju delovnih nalog izstopajo iz povprečja, naj si bo to v zadnjem letu, v zadnjih nekaj desetletjih ali v celotnem življenjskem opusu, podelil priznanja RTV Slovenija za leto 2014.
Priznanja za življenjsko delo so dobili Nada Lavrič, dolgoletna sodelavka Informativnega programa Televizije Slovenija, športni komentator Sergio Tavčar ter režiser in scenarist Tugo Štiglic.
Nada Lavrič je prodorna in zahtevna urednica, ki se večer za večerom loteva priprave najzahtevnejše analitične televizijske oddaje v slovenskem prostoru. Poleg poročanja o vrhunskih političnih in gospodarskih temah premore tudi čut za zgodbe, ki zahtevajo veliko uredniškega poguma in ustvarjalnosti. V njenem uredniškem pristopu ni prostora za vsebinsko rutino, z bogatimi izkušnjami pa si vedno znova prizadeva vsebinsko in oblikovno nadgraditi aktualne zgodbe. V svoji dolgoletni praksi je vzgojila tudi številne novinarje in voditelje naše televizije.
Sergio Tavčar spada med najprepoznavnejše športne komentatorje v širšem medijskem prostoru. V skoraj 40-letni poklicni karieri na koprski televiziji je navduševal in še vedno navdušuje gledalce z izvirnimi, vedno strokovno dovršenimi, a hkrati čustvenimi in na trenutke celo šaljivimi športnimi komentarji. Za mnoge mlajše športne komentatorje pa je bil vedno vzor, ki so ga tako ali drugače posnemali. Ob več kot 3000 prenosih je iznašel tudi nova poimenovanja posameznih športnih prvin, ki so se uveljavila ne samo pri gledalcih, ampak tudi pri kolegih športnih novinarjih.
Režiserja in scenarista Tuga Štiglica odlikujeta izjemna strokovnost in pretanjen estetski čut. S filmoma Poletje v školjki 1 in 2 se je usedel v srca mladih. Razumevanje te občutljive ciljne publike ga je pripeljalo tudi v uredništvo otroškega in mladinskega programa Televizije Slovenija, kjer je z veliko mero pripadnosti in požrtvovalnosti vrsto let ustvarjal osupljivo filmografijo. Njegova skoraj brezmejna potrpežljivost in galantnost sta se poznali tudi v motiviranih ekipah, v katerih je vedno žel spoštovanje. Prav tak, to je spoštljiv, profesionalen in hkrati topel odnos je Tugo Štiglic gojil tudi do otrok, ki so igrali v njegovih filmih in s katerimi je veliko delal, vse to pa je pripeljalo do odličnih televizijskih stvaritev.
Priznanja za izjemne dosežke v daljšem delovnem obdobju petim nagrajencem
Priznanja za izjemne dosežke oz. nadpovprečne delovne prispevke v daljšem delovnem obdobju pa so prejeli tonska tehnica Mirta Berlan, mojster zvoka Matjaž Culiberg, namestnik koncertnega mojstra v Simfoničnem orkestru RTV Slovenija Marko Fabiani ter producentka razvedrilnega programa Mica Puc Ornik.
Tonska tehnica Mirta Berlan je sodelavka, kakršno si radijski moderator lahko samo želi. Pri delu je izjemno zanesljiva, pa tudi stroga in zahtevna – predvsem do sebe. Delo opravlja odlično, poleg tega pa s svojim znanjem in pozornostjo večkrat poseže tudi na področja, ki niso v njenem opisu del; v želji, da bi bil prispevek čim boljši, dobronamerno opozori na morebitne nejasnosti, nesmisle in napake, ki jih zagrešimo novinarji. Čeprav je stroga, pa ne dvigne rok niti od najbolj nekakovostnega posnetka, vendar naredi vse, kar je mogoče, da ta postane objavljiv in poslušljiv.
Irena Bočko je bila v zadnjih več kot dvajsetih letih s svojim izjemnim znanjem in delovno zavzetostjo zagotovo eden temeljnih nosilnih stebrov delovanja in razvoja Televizije Slovenija in s tem tudi zavoda RTV Slovenija. Seveda je treba še posebej poudariti, da je sisteme poslovnega, finančnega in siceršnjega delovanja ne le zelo odgovorno in učinkovito vodila, ampak jih je prej tudi celovito zasnovala in vzpostavila. Nenehno jo je usmerjala težnja po izboljšavah in nadgradnji sistemov delovanja Televizije Slovenija, ki so v dveh desetletjih dostikrat pomenili osnovo tudi za delovanje celotnega zavoda RTV.
Matjaža Culiberga so tehnološke novosti vedno veselile in jih je znal smiselno vključiti v produkcijski proces, pri tem pa je imel nenehno pred očmi vsebino, zato so bila zanj tehnična merila oziroma tehnične možnosti vedno v službi stremljenja k najvišjim vsebinskim, programskim in umetniškim ciljem, nikoli sama sebi namen. Matjaža so poleg strokovnosti, zavzetosti in predanosti poklicu odlikovale izjemne vodstvene sposobnosti in vizionarsko razmišljanje, zato so mu bili zaupani najzahtevnejši projekti, med katerimi so bili dogodki, ki so zgodovinske vrednosti tako za RTV kot za vso Slovenijo.
Marko Fabiani je bil kot namestnik koncertnega mojstra eden nosilnih stebrov našega simfoničnega orkestra. S svojim vrhunskim igranjem je desetletja prispeval h kakovostni rasti orkestra, nepozabnim koncertnim dogodkom in arhivskim posnetkom. Njegov požrtvovalni, kolegialni in nadvse profesionalni odnos do vseh glasbenih zvrsti in do dela je bil vedno vzor tako starejšim kot tudi mlajšim kolegom. Svojo človeško širino, brez katere ne bi bil tako izjemen umetnik, je izkazoval tudi s podporo in spodbudo mlajšim kolegom in mladim koncertnim mojstrom.
Mica Puc Ornik je na Televizijo Slovenija prišla, ko je bila ta še v povojih in se je snemalo v majhnem televizijskem studiu v prostorih Radia Ljubljana. Od takrat do danes je rasla s televizijo in opravljala raznovrstna dela in naloge. Preveč je oddaj in projektov, pri katerih je sodelovala, da bi lahko našteli vse, a pri vsakem je s svojo iznajdljivostjo, marljivostjo in organizacijskimi sposobnostmi pustila poseben pečat. Kot projektna producentka je soustvarjala tudi oddaje Poletna noč, ki jih je TV Slovenija nekaj poletij vsak dan v živo prenašala iz različnih krajev Slovenije, tujine in takratne skupne države Jugoslavije.