Ljubitelji kolesarstva so na Televiziji Slovenija lahko letos, tako kot že vrsto let, ponovno spremljali vseh 21 etap najprestižnejše kolesarske dirke na svetu, Športni program TV SLO pa je skupno pripravil približno 63 ur premiernega programa.
Gledanost najprestižnejšega kolesarskega tekmovanja, kjer so slovenski kolesarji ponovno beležili izjemne uspehe, je bila najboljša v zgodovini prenosov te dirke na Televiziji Slovenija.
Povprečna gledanost vseh etap je bila 7,4 % oz. 142.400 gledalcev, kar je predstavljalo kar 35-odstotni delež takratnih gledalcev televizije.
Najbolj gledana je bila 18. etapa (gorska etapa, ki je bila na sporedu 21. 7. 2022) s povprečno gledanostjo 10,5 %, ki je bila tudi trenutno najbolj gledana vsebina letošnjega julija na TV Slovenija (1. 7. – 27. 7.).
Sicer pa je na Televiziji Slovenija vsaj del Dirke po Franciji letos spremljalo 48 % gledalcev, kar pomeni več kot 900.000 prebivalcev Slovenije nad 4. letom starosti. Najvišja gledanost dirke je bila dosežena v nedeljo, 10. 7. 2022, ko je bila na sporedu 9. etapa, in sicer je ob 17:31 gorsko etapo spremljalo 15,3 % oz. 292.700 gledalcev.
Dirka po Franciji je bila izjemno obiskana tudi na spletnem portalu MMC-ja. V živo so na www.rtvslo.si gledalci ustvarili več kot 890.000 ogledov letošnje dirke.
Po podatkih European Broadcast Union (EBU) so le še tri države (članice EBU, ki prenašajo Dirko po Franciji) imele višjo povprečno gledanost v primerjavi s Televizijo Slovenija. To so Danska, Belgija in Nizozemska. Na Danskem, v deželi novega zmagovalca Dirke po Franciji, si je Tour 2022 na TV2 povprečno ogledalo 71,9 odstotka TV-gledalcev. V Belgiji je povprečni delež flamskega VRT-ja znašal 69,4 odstotka, na valonskem RTBF-ju pa 37,9 odstotka. Vmes je še delež na nizozemskem NOS-u s 50,6 odstotki.