Tokrat se jim bo na odru pridružil francoski čembalist Jean Rondeau, ki se po odmevnem ljubljanskem debiju oktobra 2020 ponovno vrača v Ljubljano. Z orkestrom bo nastopil kot solist v koncertu za čembalo Francisa Poulenca. Dirigentka večera bo britanska, v Berlinu delujoča nekdanja fagotistka berlinske Komične opere Catherine Larsen-Maguire.
Iskrenost in preprostost podajanja
Jean Rondeau je pri rosnih enaindvajsetih letih postal eden najmlajših zmagovalcev prestižnega mednarodnega tekmovanja za čembaliste Musica Antiqua v Bruggeju (2012), ob tem ga je razvojni sklad Baročnega orkestra Evropske unije nagradil za najobetavnejšega mladega glasbenika. Val uspeha ga je vodil na mednarodno tekmovanje Praška pomlad, kjer si je priigral drugo nagrado in pohvalo za najboljšo interpretacijo sodobnega dela, leto zatem pa pomembno nagrado javnih frankofonskih radijskih postaj.
Ob nizanju zunanjih priznanj se ni odrekel razvijanju osebnih nagnjenj in ljubezni do jazza. Tako je ustanovil ansambel Note Forget, s katerim na klavirju predstavlja avtorske, z jazzom navdihnjene skladbe in improvizacije, na sledi skupni inventivni referenci sicer stoletja oddaljenih glasbenih zvrsti.
Rondeau je iskan gost odrov po Evropi, Aziji in ZDA, predstavlja se z recitali, v komornoglasbenih partnerstvih in z vrhunskimi evropskimi orkestri. Leta 2019 je debitiral v Carnegiejevi dvorani v New Yorku. Pogosto nastopa s kvartetom baročne glasbe Nevermind.
Razvil se je v enega najbolj vznemirljivih sodobnih interpretov baročnega repertoarja in ni presenetljivo, da se je pred leti lotil Bachovih Goldbergovih variacij. Zanje je požel veliko strokovnih priznanj, sam pa pravi, da mu nesporna kontrapunktska mojstrovina pomeni izziv, h kateremu se bo najbrž vračal vse življenje. Vedno znova ga namreč vabi k oblikovanju nepotvorjene resničnosti, pa tudi izražanju ranljivosti. Prav Goldbergove variacije bo izvedel na današnjem recitalu Cankarjevem domu, ki je eden od dveh koncertov v sklopu njegovega obiska v Ljubljani.