Prvi predizbor si je v torek, 6. maja, na 2. programu Televizije Slovenija povprečno ogledalo 5,3 % ali 104.200 gledalcev, starih nad 4 leta, oz. 15 % delež vseh gledalcev televizije v času prenosa. Drugi predizbor, v katerem je nastopila tudi Tinkara Kovač, si je v četrtek, 8. maja, na 2. programu Televizije Slovenija ogledalo 12,1 % ali 235.100 gledalcev, starih nad 4 leta, oz. 32 % delež vseh gledalcev televizije v času drugega predizbora. Prenos drugega predizbora je bil tudi najbolje gledana oddaja dneva na slovenskih televizijah. (Vir: RTV Slovenija iz raziskave AGB Nielsen Media Research, panelni vzorec 450 gospodinjstev, starost nad 4 leta.)
Veliki finale Pesmi Evrovizije 2014 si je v soboto, 10. maja, ogledalo 16,6 % ali 324.000 gledalcev, starih nad 4 leta, oz. skoraj polovico (47 % delež) vseh gledalcev televizije v času prenosa. Veliki finale Pesmi Evrovizije 2014 je bila daleč najbolje gledana oddaja dneva na slovenskih televizijah, najvišjo gledanost pa je dosegla ob 22.21, v času nastopa slovenske predstavnice, ko jo je povprečno spremljalo 23,6 % ali 460.900 gledalcev, starih nad 4 leta, oz. kar 57 % delež vseh gledalcev televizije v tem času. (Vir: RTV Slovenija iz raziskave AGB Nielsen Media Research, panelni vzorec 450 gospodinjstev, starost nad 4 leta.)
Zmagovalka letošnjega 59. izbora za Pesem Evrovizije je Avstrija. Conchita Wurst je s skladbo Rise Like a Phoenix prejela 290 točk. Sledita ji Nizozemska z 238 in Švedska z 218 točkami. Tinkara Kovačin spremljevalni vokalisti Manca Špik, Lea Sirk, Nika Zorjan in Raay so prejeli 9 točk za skladbo Round and Round. Osem točk je prispevala Črna gora, eno točko pa Makedonija.
Posnetke obeh predizborov in nastope vseh sodelujočih v velikem finalu izbora za Pesem Evrovizije si lahko ogledate v arhivu MMC-jeve storitve RTV 4D.