844.100 različnih posameznikov, starejših od štirih let.
Prvi predizbor Pesmi Evrovizije 2018 si je v torek, 8. maja 2018, v povprečju ogledalo 4,3 odstotka oziroma 81.400 gledalcev, starih nad 4 leta, kar predstavlja v povprečju 13 odstotkov takratnih gledalcev televizije.
Dva dni kasneje si je drugi predizbor Pesmi Evrovizije 2018 v povprečju ogledalo 7,5 odstotka oziroma 141.300 gledalcev, starih nad 4 leta, kar predstavlja v povprečju 21 odstotkov takratnih gledalcev televizije. Najvišjo gledanost je v drugem predizboru dosegel prav nastop Lee Sirk ob 22:19, ko je 2. program TV Slovenija v povprečju spremljalo 11,8 odstotka oziroma 223.200 gledalcev.
Veliki finale Pesmi Evrovizije 2018 si je v soboto, 12. maja 2018, v povprečju ogledalo 12,4 odstotka oziroma 233.800 gledalcev, starih nad 4 leta, kar predstavlja v povprečju 41 odstotkov takratnih gledalcev televizije. Tudi v velikem finalu je najvišjo gledanost dosegel prav nastop Lee Sirk ob 21:25, ko je TV SLO 1v povprečju spremljalo 19 odstotkov oziroma 358.400 gledalcev.
Vsaj minuto kateregakoli večera Pesmi Evrovizije 2018 si je ogledalo kar 844.100 različnih posameznikov, starejših od štirih let. Veliki finale Pesmi Evrovizije 2018 je bil v letošnjem letu tudi najbolj gledana oddaja na 1. programu TV Slovenija.
Vir: RTV Slovenija iz raziskave AGB Nielsen Media Research, panelni vzorec 450 gospodinjstev, starost nad 4 leta; gledanost znotraj istega dne
Avtor fotografij je Andres Putting.