Pred začetkom prenove so naredili pregled in analizo drugih spletnih strani in portalov, v prvi vrsti evropskih javnih radiotelevizij, pa tudi drugih novičarskih portalov. Po konceptu so spletni strani rtvslo.si gotovo blizu spletne strani britanske in irske ter nekaterih skandinavskih javnih radiotelevizij. Skupna lastnost spletne strani RTV Slovenija in omenjenih spletnih strani je izredno visoko število uporabnikov – www.rtvslo.si se po dosegu domačih uporabnikov uvršča med vodilnih pet javnih evropskih radiotelevizij.
Prvo beta verzijo so uporabnikom ponudili 1. aprila letos. V času od takrat so jo stalno nadgrajevali, tudi s pomočjo pripomb in predlogov uporabnikov, s tem pa bodo nadaljevali tudi v naslednjem letu. Stare vsebine ne bodo izgubljene ali arhivirane, temveč v novi preobleki še vedno dostopne. Portal v stari podobi bo aktiven še kakšno leto, uporabnikom je dostopen na naslovu stari.rtvslo.si.
Luka Zebec, vodja Multimedijskega centra RTV Slovenija: »Poleg vizualne in funkcionalne prenove smo nadgradili zaledni sistem in nekatere ključne uredniške aplikacije, na primer novinarski urejevalnik. Novinarji imajo po novem tudi več možnosti, da ustvarijo vizualno bolj bogate in privlačne vsebine. Glavna sprememba za uporabnika je gotovo vizualna podoba spletnih strani in člankov, ki so končno prilagojeni prikazovanju na mobilnih napravah. Nekoliko smo spremenili tudi organiziranost vsebin.«
Na prenovljenem portalu so še vedno na voljo vsebine, ki jih ustvarja uredništvo za nove medije MMC RTV SLO: novice, intervjuji, zgodbe, kolumne, recenzije in aktualne avdio-/video vsebine. Prav tako posebne vsebine in portali, ki jih pripravljajo v MMC-ju, seveda pa tudi druge informacije, kot so podatki o javnem zavodu RTV Slovenija, vremenski, prometni podatki ipd. Sicer pa obstajajo stalnice med najbolj priljubljenimi tematikami, ki jih klikajo in prebirajo uporabniki. Kaja Jakopič, urednica uredništva za nove medije: »Zelo priljubljen je šport, zimski športi so stalnica, pa nogomet in košarka, tudi kolesarstvo je vsako leto bolj priljubljeno. Naši uporabniki zelo radi spremljajo domače aktualno-politične teme ter odmevnejša dogajanja v tujini. Visoko branost pa dosegajo poglobljene vsebine naših novinarjev iz različnih področij - razmer v družbi, vesolja, kulinarike, popotništva.«
Spletna stran rtvslo.si je od nastanka, leta 1995, zamenjala sedem podob, nekatere prenove so bile manj, druge bolj obsežne. Zadnja celostna prenova je bila izvedena leta 2009. Leta 2014 so prenovili spletni arhiv, spored in prenose v živo, ter jih združili pod okriljem novega portala RTV 4D.
Spletna stran www.rtvslo.si ima mesečno v povprečju več kot 550 tisoč uporabnikov, vsak dan okoli 200 tisoč. Uporabniki si mesečno ogledajo več kot 55 milijonov vsebin. Glede na leto 2017 je bila zabeležena 12-odstotna rast števila uporabnikov in devetodstotna rast števila ogledov. V primerjavi s spletnimi stranmi drugih evropskih javnih radiotelevizij se www.rtvslo.si po dosegu domačih uporabnikov uvršča med vodilnih pet javnih evropskih radiotelevizij.
Med večjimi projekti MMC-ja letošnjega leta velja izpostaviti volitve kjer so posebej nagovarjali mlade, na športnem področju seveda zimske olimpijske igre in svetovno prvenstvo v nogometu. Pa posebne spletne edicije: poglobljene spletne zgodbe MMCPodrobno, portala 1968 v spomin na dogodke tega leta in 90/60 ob visoki obletnici Radia in Televizije, serijo spletnih video klepetov MMCAnaliza in podkast Številke. V prihodnjem letu nadaljujejo z večino omenjenih edicij iz leta 2018, več bodo pripravljali spletne video produkcije in vsebin za mlade. Bližajo se evropske volitve in dva visoka domača jubileja, 100-letnici pridružitve prekmurskih Slovencev k matični domovini in Univerze v Ljubljani. Na tehničnem področju načrtujejo izboljšave spletnega arhiva in prenosov v živo, tudi večjo prisotnost vsebin RTV Slovenija na t. i. pametnih TV-sprejemnikih.
Uporabnice in uporabniki lahko vtise na novo podobo sporočite na e-naslov mmc@rtvslo.si.