Najvišja gledanost letošnje dirke je bila dosežena v soboto, 19. 9. 2020, ob 18:10, ko je dirko na TV SLO 2 spremljalo kar 17,5 odstotkov ali 332.400 gledalcev oziroma več kot 60 odstotkov gledalcev pred televizijskimi ekrani.
Zadnja etapa je bila najbolj gledana etapa letošnje dirke po Franciji, v povprečju si jo je ogledalo kar 11,5 odstotkov ali 218.900 gledalcev, kar predstavlja 41 odstotkov takratnih gledalcev televizije.
Vsaj minuto letošnje dirke po Franciji pa si je na Televiziji Slovenija ogledalo kar 55 odstotkov oz. več kot 1.000.000 različnih gledalcev, starejših od 4 let.
Tudi preko spleta v živo na rtvslo.si so gledalci ustvarili več kot 900.000 ogledov letošnje dirke.
(Vir podatkov o gledanosti: RTV Slovenija iz raziskave AGB Nielsen Media Research, panelni vzorec 450 gospodinjstev, starost nad 4 leta, gledanost znotraj istega dne, 29. 8. 2020 – 20. 9. 2020; vir podatkov za splet: MMC/rtvslo.si)