Dirka po Italiji, ki se bo začela to soboto, bo vrhunec doživela predzadnji dan, 27. maja, ko bodo kolesarji v 18,6 kilometra dolgi vožnji na čas "plezali" na Svete Višarje (Monte Santo di Lussari). Gre za ekstremen vzpon v dolžini 7,3 kilometra in s povprečnim naklonom dobrih 12 odstotkov (maksimalnim pa več kot 20 odstotkov). Kolesarji bodo morali premagati 889 višinskih metrov.
Vse skupaj ne predstavlja le izrednega izziva za kolesarje, ampak tudi ogromen logistični zalogaj. Ker je cesta zelo ozka in na vrhu vzpona ni dovolj prostora za vsa spremljevalna vozila, bodo kolesarji brez svojih moštvenih avtomobilov, kar je lahko velika težava v primeru okvare kolesa. Vsak kolesar naj bi imel spremstvo motorista, vključno z moštvenim mehanikom, ki bi imel kar na sebi pripeto celotno rezervno kolo ali pa vsaj rezervni obroč.
Sporza, dobro obveščena flamska javna športna televizija, danes piše, da je ta načrt praktično neizvedljiv oziroma organizacijsko prezahteven. UCI od organizatorjev šele zdaj, tik pred začetkom tritedenskega maratona, zahteva, da najde primerno rešitev ali pa poskrbi za nadomestno traso.
V petek bodo v Pescari, kjer bo v soboto uvodna vožnja na čas, o tem razpravljali na sestanku vodij ekip. Spomnimo, da je bil že v izhodišču predviden rezervni scenarij – vožnja na čas na (prav tako zelo strm) Zoncolan.
Če bodo Svete Višarje vendarle vključili v letošnjo dirko, bo spektakularni obračun za rožnato majico (v glavni vlogi naj bi bila Primož Roglič in Remco Evenepoel) v živo videlo le 6000 gledalcev, ki bodo na vrh prišli z gondolo (16. maja bo treba imeti na spletu, kjer bo potekala prodaja vstopnic, precej sreče) ali pa peš po romarski poti (Sentiero del Pellegrino).
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje