Enajstmetrovke za naslov svetovnega prvaka v nogometu so bile najbolj gledani televizijski dogodek v Sloveniji v letu 2022. Foto: AP
Enajstmetrovke za naslov svetovnega prvaka v nogometu so bile najbolj gledani televizijski dogodek v Sloveniji v letu 2022. Foto: AP

Vsaj en del SP-ja 2022 je videlo več kot 80 odstotkov oziroma 1.539.000 različnih gledalcev, starejših od štirih let. Gledalci so množično spremljali Katar 2022 tudi v živo prek spletnega portala rtvslo.si, kjer smo našteli več kot tri milijone in 300 tisoč ogledov tekem v predvajalniku 365.

Povprečno si je posamezno tekmo letošnjega SP-ja ogledalo povprečno 8,9 odstotka ali 169.900 gledalcev, starih nad štiri leta, oz. 28-odstotni delež vseh gledalcev televizije v času tekem. Za primerjavo: povprečno je posamezno tekmo SP-ja 2018 videlo 7,6 odstotka vseh gledalcev v Sloveniji.

Finale razred zase tudi za gledalce

Pričakovano si je z naskokom največ gledalcev ogledalo zadnjo, 64., tekmo turnirja. Veliki finale Argentina – Francije je bil paša za oči in magnet za gledalce, saj je ponudil dih jemajočo dramo, zaplete in razplete ter odločitev po streljanju enajstmetrovk.

V povprečju je maratonski finale v povprečju spremljalo kar 26,1 odstotka ali 499.400 gledalcev, kar predstavlja več kot 62-odstotni delež vseh gledalcev televizije med 16. in 19. uro.

Najvišja minutna gledanost je bila dosežena ob 18.52, v času razpleta enajstmetrovk, ko je TV Slovenija 2 spremljalo kar 680.500 gledalcev (35,6 odstotka). Gre za najvišjo doseženo gledanost v letošnjem letu na vseh slovenskih televizijah!

Najlepša hvala za oglede, obiske in spremljanja SP-ja 2022 na TV Slovenija in rtvslo.si. Foto: MMC RTV SLO/DPA/AP
Najlepša hvala za oglede, obiske in spremljanja SP-ja 2022 na TV Slovenija in rtvslo.si. Foto: MMC RTV SLO/DPA/AP

7,5 milijona obiskov strani in 3,3 milijona ogledov predvajalnika

Sočasno si je tekmo prek spletnega predvajalnika 365 ogledalo 80.571 posamičnih uporabnikov MMC-ja. Skupno je bilo v predvajalnikih 3,3 milijona ogledov tekem, vrhuncev in golov SP-ja 2022. V aplikaciji Bodi režiser je bilo skupaj 250 tisoč ogledov uporabnikov, ki so spremljali tekme prek šestih ločenih kamer in so si sami določali pogled na dogajanje na zelenici.

Med enomesečnim svetovnim prvenstvom je spletni portal, namenjen Katarju 2022, obiskalo 412 tisoč posamičnih obiskovalcev, ki so poskrbeli skupaj kar za 7,5 milijona ogledov strani, povezanih s svetovnih prvenstev.

Najbolj gledane tekme na TV SLO 2 po stopnjah tekmovanja:

Viri: RTV Slovenija iz raziskave AGB Nielsen, panelni vzorec 450 gospodinjstev, starost nad 4 leta, gledanost znotraj istega dneva; rtvslo.si/MMC; gemiusPrism; 20. 11. 2022–18. 12. 2022