Najprej v predavalnico, nato na poligon - tekmovalci in trenerji na Smučarski zvezi Sloveniji so dobili veliko dragocenih informacij in izkušenj, ki jim bodo prav prišle na cesti. Foto: SZS
Najprej v predavalnico, nato na poligon - tekmovalci in trenerji na Smučarski zvezi Sloveniji so dobili veliko dragocenih informacij in izkušenj, ki jim bodo prav prišle na cesti. Foto: SZS
V športu je tako, da je najboljši tisti, ki je najhitrejši, v prometu pa je ravno obratno. Foto: SZS

Center varne vožnje je v okviru akcije Varno na start organiziral teoretično in v sodelovanju z inštruktorji tudi praktično usposabljanje. Smučarji, tekači, skakalci ... so zlasti pozimi, ko so razmere neugodne, vsak dan na cesti, pogosto utrujeni in neprespani. Trenerji, ki so tudi šoferji, imajo posebej veliko odgovornost, saj v kombijih sedi veliko otrok.

"Nikoli ne bomo pozabili tragične nesreče, ki se je zgodila zadnji dan meseca januarja pred 13 leti, ko je kombi enega izmed smučarskih klubov v Naklem zapeljal na nasprotni vozni pas in trčil v osebni avto. Imeli smo šest mrtvih in sedem hudo telesno poškodovanih, seveda med njimi kar nekaj otrok," se je tragičnega dneva spomnil direktor Agencije za varnost v prometu Ljubo Zajc.

Med športniki ni problematičen alkohol. Hitrost je tista, ki jo želijo nekateri prenesti še na cesto. "V športu je tako, da je najboljši tisti, ki je najhitrejši, v prometu pa je ravno obratno," je povedal Zajc.

Na Vranskem ni bilo Tine Maze. Na svojem blogu je zapisala: "Z navdušenjem vam sporočam, da sem izbrana za Armanijev EA7 model. Ker je odpadla tekma v Leviju, lahko danes potujem v Milano, kjer bom spoznala G. Armanija ter ostale športnike (Rafael Nadal, Federica Pellegrini, Christof Innerhofer), ki so vpleteni v to čudovito modno zgodbo."


Kürner Čadova ne telefonira med vožnjo
Tekmovalce je nagovorila tudi direktorica Smučarske zveze Barbara Kürner Čad: "Naši športniki so veliko časa na cesti in po navadi v slabih vremenskih razmerah. Trenerji so hkrati tudi vozniki, dostikrat tudi utrujeni, in to so velike obremenitve, tako da je pomembno, da so za to dobro usposobljeni."

Kürner Čadova je očitno upoštevala vse nasvete. Ko smo jo poklicali z MMC-ja, je bila za volanom in je pametno predlagala, da se slišimo 10 minut kasneje, ko bo že na cilju.