"Če lahko potegnem črto pod tem koncem tedna, je bila za nami še ena relativno težka tekma. Vendar lahko rečem, da smo zadovoljni s tem, kar smo naredili, ko nam je znova uspel en vrhunski konec tedna v Kranjski Gori, tako po športni kot tudi zabavni strani. Organizacija je utečena, vsi ljudje svojo nalogo opravijo tako, kot morajo, in rezultat vsega tega je to, kar ste lahko videli v Kranjski Gori, kot vrhunec vsega pa nedeljsko kuliso z več kot 10.000 ljudmi. To je tista nagrada za nas organizatorje, da smo lahko res zadovoljni z vsem tem, kar smo naredili," je povedal Medven.
"Zagotovo uspehi domačih tekmovalcev pritegnejo dodatno število navijačev na tekmo. Je pa rezultat tega večjega obiska pri nas zanesljivo tudi posledica naših večletnih vlaganj v promocijo Pokala Vitranc, da smo letos nagovorili tudi skupine zunaj športne sfere, in to se nam je vsekakor poznalo pri obisku," je prepričan Medven.
Tradicionalno tekmovanje alpskih smučarjev je ob skokih v Planici veliki promotor Slovenije v svetu: "Promocije, ki jo Pokal Vitranc naredi s tem tekmovanjem v medijskem prostoru doma in v tujini, se ne da kupiti. Prenos iz Kranjske Gore je šel v živo v 18 držav, drugače je bil glas o Kranjski Gori in Sloveniji s televizijskimi poročili in novicami viden in slišen na vseh petih celinah. In Kranjska Gora je prepoznavna po vsem svetu. Letos smo imeli v Kranjski Gori obiskovalce iz Naebe na Japonskem, ki je na vsaki dve leti organizator svetovnega pokala. Fantje so se prišli v Kranjsko Goro nekaj naučit iz naših izkušenj, ker nas tudi na Mednarodni smučarski zvezi FIS obravnavajo kot enega najučinkovitejših, najbolj izurjenih in najbolje organiziranih prirediteljev svetovnega pokala."
Zelo zadovoljivo pa je tudi finančno stanje tekmovanja. "Finančno vedno delamo zelo smotrno in nikoli ne porabimo več denarja, kot ga imamo na razpolago. Stroške imamo striktno pod nadzorom, na prihodkovni strani je nekoliko težje zagotavljati dodatna sredstva in letos nam je to uspelo zagotoviti z večjim obiskom. Kljub temu je proračun tekme vedno pod nadzorom. Ne moremo iti s tekmo v izgubo. Delamo dobro. Svoj del dobi tudi Smučarska zveza Slovenije iz deleža od medijskih pravic. Gre za 250.000 evrov sredstev, ki so namenjena alpskim disciplinam. Obseg celotnega proračuna tekmovanja pa znaša 1,6 milijona evrov," je pojasnil Medven.
Letošnja posebnost je bila tudi enotna pokritost z brezžičnim internetnim omrežjem območja celotne Kranjske Gore: "Pokrili smo celotno tekmovalno progo, celotno prizorišče, ciljno areno in tudi Kranjsko Goro, vse hotele, z enotnim odprtim wifijem. Kar nam je omogočil Telekom Slovenije, s hitro povezavo, tako dohodno kot odhodno, da se ni nič zatikalo. To je korak naprej, ki smo ga naredili. Ne poznam prirediteljev tekem svetovnih pokalov, ki bi imeli takšno povezavo v svojem programu. Našim gostom, ekipam, tekmovalcem skušamo omogočiti čim prijaznejše okolje, tudi komunikacijsko."
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje