Robi Kranjec je bil v lanski sezoni poletne velike nagrade v skupnem seštevku drugi, kar je bila napoved odlične sezone, ki jo je kronal z zmago v svetovnem pokalu v poletih. V tej sezoni mu za zdaj ne gre po načrtih in se na treh tekmah še ni prebil v finalno serijo. V Hinterzartnu je bil 37., v Courchevelu 46. in včeraj v Einsiedelnu 43. Tako kot glavni trener Matjaž Zupan tudi 29-letni Kranjec ne vidi razlogov za preplah. Da ni pozabil skakati, je dokazala nedeljska kvalifikacijska serija, ko je imel četrti rezultat.
Kako je mogoče, da se na treh tekmah Velike nagrade niste mogli prebiti do točk?
Res je, sestavil nisem nobenega dobrega skoka. Razmere so bile težke, vreme se je menjavalo, to so bile čudne tekme, ki so ga krojila tudi nova pravila. Prva tekma se mi ni izšla, na drugi sem poskušal preveč na silo, včeraj sem vsaj kvalifikacijski skok naredil približno dobro. Toda s tem se sploh ne obremenjujem, daleč, da bi bil slabe volje. Še pred začetkom poletne sezone sem dobro skakal, nato pa je bilo veliko stvari, ki so mi napolnile glavo, vključno s testiranjem smuči.
Vaš prvi vtis o novih smučeh je bil pozitiven. Imate zdaj drugačno mnenje?
Sploh ne. Fischerjeve smuči sem vzel zaradi večje motivacije, v njih vidim prihodnost in prednost v zimski sezoni. Zdaj se še lovim, potrebnih bo še nekaj testiranj. Prav jutri odhajam spet na Poljsko, kjer bom pred naslednjo tekmo treniral in preizkušal smuči.
Lani ste med vzroki za odlično poletno formo izpostavljali nov način treninga. Je bilo tudi letos kaj sprememb?
Ne, princip je bil isti, menim celo, da sem bil do začetka Velike nagrade, ko smo trenirali v Wisli na Poljskem, na višjem nivoju.
Ste morda od tekem pričakovali preveč?
V bistvu ne. Glava pač ni bila na svojem mestu. Niti ene ure nisem imel zase, zadnji mesec sem le hitel ... Lani je bil pa splet okoliščin tak, da sem končal tako visoko. Šel sem pač na vse tekme in morda zato izgubil tudi kakšen trening za zimsko sezono.
Boste šli v tej poletni sezoni tudi na vse tekme?
Japonsko turnejo bom izpustil, da naredim tehnični trening. Na zadnjih tekmah želim biti psihološko najbolje pripravljen, nočem, da me izda trema.
Se boste kdaj sproščali tudi na novem motorju BMW RR1000, ki ste ga kupili po lanski sezoni?
Bojim se, da je za letos tega konec. Aprila oziroma maja sem bil na Grobniku, motor sem testiral z Gašperjem Čarmanom, s kolegom Rokom Urbancom sva šla tudi za štiri dni na Pag, da sem malo spremenil okolje.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje