em vikendu so največ pozornosti gledalcev pritegnili naši smučarski skakalci. Na drugem programu Televizije Slovenija smo namreč lahko spremljali tekme skakalcev v Zakopanah. Še nekoliko več pozornosti od sobotne ekipne tekme je na Poljskem pritegnila nedeljska posamična tekma. Že tako zelo dobro dnevno gledanost TV SLO 2 med 6. uro zjutraj in 2. uro ponoči pa so skoki v popoldansko-večernem terminu le še izboljšali.
Prvo serijo sobotne ekipne tekme v smučarskih skokih v Zakopanah je v povprečju spremljalo 18,1 odstotka oz. 354.200 gledalcev, starejših od štirih let, kar predstavlja 61 odstotkov takratnih gledalcev televizije. Vsaj minuto serije pa je videlo 459.000 različnih posameznikov, starejših od štirih let.
Drugo serijo je spremljalo v povprečju 20,1 odstotka oziroma 394.700 gledalcev, starejših od štirih let, kar predstavlja 58 odstotkov takratnih gledalcev televizije. Vsaj minuto druge serije je videlo 527.400 različnih posameznikov.
V soboto si je največ, kar 445.800 gledalcev, ogledalo skok Richarda Freitaga (Nemčija), po skoku Petra Prevca v drugi seriji ekipne tekme, ob 17.39.
Še več pozornosti pa je pritegnila nedeljska posamična tekma v Zakopanah. Prvo serijo skokov je tako spremljalo 22 odstotkov oz. 430.900 gledalcev, starejših od 4 let, kar predstavlja 61 odstotkov takratnih gledalcev televizije. Vsaj minuto serije si je ogledalo 591.400 različnih posameznikov, starejših od štirih let.
Drugo serijo je spremljalo 25,4 odstotkov oziroma 497.300 gledalcev, starejših od štirih let, kar predstavlja 62 odstotkov takratnih gledalcev televizije. Vsaj minuto serije je videlo 637.500 različnih posameznikov, starejših od štirih let.
Največ gledalcev, to je kar 610.500, je v nedeljo spremljalo minuto prenosa ob 17.47, ko je kot drugo uvrščeni po prvi seriji skočil Stefan Kraft (Avstrija), pred skokom Petra Prevca.
Gledanost se je primerjalno s tekmami po novoletni turneji sicer približala ostalim tekmam. Najvišjo gledanost po novoletni turneji (torej od 10. januarja dalje) je dosegla druga serija skokov v Willingenu, 10. januarja 2016, (26,5 odstotkov oz. 519.700 gledalcev), sledi pa tretja serija poletov v Kulmu, 16. januarja 2016, (26,3 odstotkov oz. 515.300 gledalcev, starejših od štirih let).
Vir: RTV Slovenija iz raziskave AGB Nielsen Media Research, panelni vzorec 450 gospodinjstev, starost nad 4 leta
Služba za odnose z javnostjo RTV Slovenija