Slovenska reprezentanca se je za peto mesto pomerila z ekipo Ukrajine. Foto:
Slovenska reprezentanca se je za peto mesto pomerila z ekipo Ukrajine. Foto:
Velika finalista: Francija in LItva.
Hrvati so na tekmi za 3. mesto morali priznati premoč španske reprezentance.

Športni program Televizije Slovenija je v obdobju med 4. in 22. septembrom 2013 pripravil več kot 110 ur premiernega programa (studio + tekme). Število prebivalcev Slovenije, ki si je ogledalo vsaj eno minuto tekme ali studia EuroBasketa 2013 na TV SLO 2, je 1.633.800.

Povprečna gledanost vseh enajstih tekem evropskega prvenstva v košarki, na katerih je igrala slovenska reprezentanca in ki so bile na sporedu na 2. programu Televizije Slovenija, je 16,9 odstotka oziroma 330.100 gledalcev, kar predstavlja 45-odstotni delež gledalcev televizije v času tekem.

Tekmo med Slovenijo in Ukrajino (tekma za 5. mesto), ki je bila na sporedu na 2. programu Televizije Slovenija v soboto, 21. 9. 2013, je povprečno spremljalo 14,7 odstotka oz. 286.700 gledalcev, kar je predstavljalo 39 odstotkov takratnih gledalcev televizije.

Gledanost polfinalnih tekem
Tekmo med Litvo in Hrvaško, ki je bila na sporedu na 2. programu Televizije Slovenija v petek, 20. 9. 2013, je povprečno spremljalo 3,2 odstotka oz. 62.500 gledalcev, kar je predstavljalo 15 odstotkov takratnih gledalcev televizije.

Tekmo med Španijo in Francijo, ki je bila na sporedu na 2. programu Televizije Slovenija v petek, 20. 9. 2013, je povprečno spremljalo 10,2 odstotka oz. 199.000 gledalcev, kar je predstavljalo 30 odstotkov takratnih gledalcev televizije.

Gledanost tekme za 3. mesto
Tekmo med Španijo in Hrvaško, ki je bila na sporedu na 2. programu Televizije Slovenija v nedeljo, 22. 9. 2013, je povprečno spremljalo 6,6 odstotka oz. 128.100 gledalcev, kar je predstavljalo 29 odstotkov takratnih gledalcev televizije.

Gledanost finalne tekme
Tekmo med Francijo in Litvo, ki je bila na sporedu na 2. programu Televizije Slovenija v nedeljo, 22. 9. 2013, je povprečno spremljalo 12,5 odstotka oz. 244.200 gledalcev, kar je predstavljalo 31 odstotkov takratnih gledalcev televizije. (vir: RTV Slovenija, iz raziskave AGB Nielsen Media Research, panelni vzorec 450 gospodinjstev, starost nad 4 leta).

Val 202
Za Radio Slovenija oziroma Val 202, ki je bil uradni medijski partner organizatorjev, se je projekt EuroBasket končal skladno z optimističnimi pričakovanji, da bo tudi na radijskih valovih ta dogodek prava uspešnica. 88 ur programa Vala 202 v živo iz Stožic, 48 ur programa "košarkarski Val" v prvem delu prvenstva, prenosi, številne redne in posebne oddaje med in pred prvenstvom, testni zagon tematskega spletnega kanala 202 šport, 110 ur programa v navijaškem središču Stožice, 13 koncertnih dogodkov, številna srečanja s partnerji, pokrovitelji - to so le najbolj oprijemljivi, merljivi rezultati.

Dokaz o nadpovprečni poslušanosti so bili klici poslušalcev v večernem terminu z vseh koncev Slovenije in tudi iz tujine, kjer so lahko bogat košarkarski program poslušalci spremljali na spletu. Običajnim športnim oglašanjem je dodatno razsežnost dal utrip iz navijaških središč. V drugem in sklepnem delu prvenstva si je Val 202 utrdil svoj položaj v medijskem prostoru z organizacijo glasbenega in zabavnega programa v navijaškem središču Stožice, kjer se je na viških zbiralo več tisoč obiskovalcev, ki niso imeli vstopnic za dvorano.

Ker danes radio ni več le radio, je Val 202 s svojim občinstvom vneto komuniciral tudi prek družbenih omrežij, kjer je bil odziv prav tako sijajen. Celoten projekt je bil na splošno eden najbolj vsestranskih do zdaj.

MMC RTV Slovenija
Tekme evropskega prvenstva je v živo prek spleta spremljalo v povprečju več kot 10.000, tekme Slovenije pa več kot 20.000 posameznih uporabnikov. Rekordno gledanost smo izmerili med tekmo Slovenija – Srbija, ki jo je prek spleta spremljalo 24.000 posameznih uporabnikov.

Na posebnem spletnem portalu evropskega prvenstva (www.rtvslo.si/ep2014) smo v času prvenstva izmerili 4 milijone in pol ogledov strani ter več kot 450.000 uporabnikov. Najbolj brana je bila novica "Junaki za španski skalp na igrišču pustili zob in srce", ki je imela 140.000 ogledov.

V okviru posebne aplikacije (ScribbleLive), kjer smo dogajanje na vseh prizoriščih pokrivali v živo, smo dnevno izmerili tudi do 100.000 posameznih uporabnikov.