V akciji bo uporabljen različen material. Desno spodaj je rekvizit Vidko. Foto: SPV
V akciji bo uporabljen različen material. Desno spodaj je rekvizit Vidko. Foto: SPV
Akcija bodi previden

Namen že tradicionalne akcije, ki bo trajala do konca meseca, je opozarjanje pešcev na pomen vidnosti v prometu. Akcija je namenjena tudi voznikom, ki morajo pešcem, najranljivejši skupini v cestnem prometu, nameniti več pozornosti. Pešci so sicer lani predstavljali 19 odstotkov žrtev v prometu.

Vodja sveta za preventivo in vzgojo v cestnem prometu Mateja Markl je v povezavi s tem povedala, da pešci lahko za svojo varnost v prometu največ naredijo sami, tako da poskrbijo za vidnost z različnimi pripomočki, denimo odsevnimi telesi.

Druga ciljna skupina poleg starejših so otroci in mladostniki, med katerimi je prav tako veliko poškodovanih v nesrečah. Voznike želijo opozoriti na zmanjšanje hitrosti v naseljih in njihovi bližini.

Marklova je povedala tudi, da se bodo v okviru akcije nadaljevali medijska kampanja, aktivnosti na šolah in dogodki po krajevnih skupnostih. Nujnost uporabe odsevnih predmetov prikazujejo s pomočjo rekvizita Vidka. Razdelili bodo tudi 20.000 odsevnih trakov.

Policisti bodo pozorni na voznike in pešce
Sodelovali bodo tudi policisti, ki bodo izvajali tako preventivne dejavnosti kot tudi poostren nadzor nad vozniki in pešci. Nadzor se bo izvajal na krajih, kjer so kršitve najpogostejše, pa tudi tam, kjer se najpogosteje dogajajo nesreče.

V bližini prehodov za pešce bodo izvajali nadzor nad ravnanjem voznikov, saj je lani prav na prehodih umrlo dvanajst pešcev. Nadzorovali bodo tudi, ali pešci pravilno prečkajo ceste.

V mariborskem svetu za preventivo in vzgojo v cestnem prometu bodo pozorni tudi na to, kakšna oblačila nosijo pešci, saj prevladujejo temne barve, odsevnikov pa številni ne uporabljajo.

Akcija bodi previden