Kot so sporočili s Policijske uprave Novo mesto, se je nesreča zgodila na dolenjski avtocesti v smeri proti Obrežu v petek nekaj pred 18. uro. Policisti so ugotovili, da je 64-letni voznik osebnega avtomobila znamke BMW avstrijskih registrskih oznak, sicer državljan BiH-a, zaradi okvare avtomobil ustavil na pasu za počasna vozila. Na vozilu so bile prižgane varnostne utripalke, ovira je bila označena z varnostnim trikotnikom, voznik pa je bil pred vozilom.
V isti smeri je pripeljal 38-letni voznik tovornega vozila s priklopnikom bosanskih registrskih oznak, ki je brez zaviranja trčil v zadnji del avtomobila in ga več metrov potiskal pred seboj ob varnostni ograji. Ob trku je 64-letnika odbilo čez ograjo, kjer je hudo poškodovan obležal. Reševalci so ga oskrbeli in odpeljali v bolnišnico.
O nesreči sta bili obveščeni preiskovalna sodnica in okrožna državna tožilka. Policisti vse okoliščine nesreče še preiskujejo. Zoper 38-letnega voznika bodo na Okrožno državno tožilstvo Novo mesto podali kazensko ovadbo zaradi kaznivega dejanja povzročitve prometne nesreče iz malomarnosti.
Kraj prometne nesreče je treba zavarovati, pri tem pa ravnati izjemno previdno
Kot so ob tem poudarili na PU-ju Novo mesto, je treba v primeru prometne nesreče na avtocesti označiti oziroma zavarovati, pri tem pa ravnati izjemno previdno. "Prižgemo varnostne utripalke in postavimo varnostni trikotnik. Voznik in potniki naj si nadenejo odsevne brezrokavnike, ves čas naj bodo pozorni na lastno varnost in se čim prej umaknejo za varnostno ograjo. O nesreči naj takoj obvestijo policiste na interventno številko 113 in počakajo na prihod interventnih služb," so pozvali.
Zaradi čedalje gostejšega prometa na avtocestah in hitrih cestah se po njihovih navedbah povečujejo možnosti za nastanek prometnih nesreč, ki povzročajo zastoje v prometu, poškodbe ljudi in infrastrukture ter smrtne žrtve. "Posledice nesreč so lahko še hujše, če intervencijska vozila ne morejo dostopati do lokacij nesreče. Pravilno razvrščanje ob zastoju na avtocesti je ključnega pomena, saj lahko reši življenje," so opozorili. "S pravilno razvrstitvijo vozil omogočimo reševalnim vozilom hitrejši dostop do ponesrečencev in s tem povečamo možnost njihovega preživetja tudi do 40 odstotkov," so še zapisali.