Način goljufije je v vseh primerih podoben: neznanec pokliče lastnika kartice in se predstavi kot zaposleni v procesnem centru Vise in Mastercarda. Pove, da je opazil neobičajno transakcijo z njegovo kartico, in želi preveriti številko kartice. Ta človek pozna številko kartice in jo tudi pove, da bi vzbudila zaupanje, od lastnika pa želi potrditev te številke, nato pa še trimestno številko, ki je na hrbtni strani kartice za 16-mestno številko kartice.
Tako pridobljene podatke lahko goljufi uporabijo za plačilo prek spleta ali za izdelavo ponarejene kartice, zato na zvezi potrošnikov odsvetujejo, da bi jim povedali te tri številke.
Na Zvezi potrošnikov Slovenije svetujejo, da če prejmete takšen klic, zahtevate od neznanca njegovo telefonsko številko in mu rečete, da ga boste poklicali nazaj. Predlagajo, da nemudoma pokličete svojega izdajatelja kartice in preverite identiteto človeka, ki vas je klical. Hkrati banko opozorite, da goljufi razpolagajo s številko vaše kartice, in zahtevajte ustrezno zavarovanje.
Opozarjajo tudi na previdno uporabo kartice pri nakupovanju prek spleta. Pomembno je, da se vedno prepričate, da osebne podatke in podatke o vaši kartici posredujete v varnem okolju, če je le mogoče, pa izberite način plačila po povzetju.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje