Agencija za civilno letalstvo je sporočila, da se nove zahteve iz uredbe se navezujejo predvsem na "profesionalizacijo" letalskih šol za usposabljanje pilotov, s poudarkom na varnosti letenja. Zapisala je še, da se odgovornost za zagotavljanje kakovosti in varnosti letenja prenaša na letalske šole, kar pomeni, da morajo te zagotoviti primerno usposobljene kadre, programe šolanja, opremo za usposabljanje, prostore in podobno.
Piloti balonov bodo morali opraviti izpitni let
Večjih sprememb med trenutnimi nacionalnimi zahtevami in evropskimi zahtevami za pridobitev licence športnega pilota baloni ni, bo pa moral pilot, ki želi prevažati potnike proti plačilu, opraviti izpitni let pred izpraševalcem in že pred tem izpolnjevati določene izkušnje v letenju, so pojasnili pri agenciji.
Za pridobitev licence balonarja je potrebno usposabljanje, ki je sestavljeno iz teoretičnega in praktičnega dela. Poudarek pri preverjanju pa je predvsem na pripravi potnika pred in med poletom ter pred pristankom. Takšna usposobljenost pilota se vpiše v licenco. "Pilot balona, ki v svoji licenci nima vpisanega navedenega privilegija, ne sme prevažati potnikov proti plačilu, sicer je pilot v prekršku," so pojasnili na agenciji za civilno letalstvo.
Med 50 in 60 aktivnih balonarjev
Od osamosvojitve do danes je bilo izdanih 147 balonarskih licenc, aktivnih pa je med 50 in 60 pilotov. Kot so pojasnili na agenciji, trenutno poteka postopek zamenjave nacionalnih licenc v evropske licence, večina aktivnih pilotov pa že izpolnjuje predpisane pogoje za zamenjavo licenc.
Uredba, ki jo imajo članice Evropske unije sicer možnost sprejeti do aprila 2015, v Sloveniji začenja veljati skoraj osem mesecev po tragični balonarski nesreči na Barju, ki je terjala šest smrtnih žrtev.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje