Predlog morajo potrditi še članice, kar pa ne bo lahko, saj mu ostro nasprotujejo Velika Britanija, Irska in Danska. Parlamentarci so poudarili, da bi za starodobnike, ki večinoma niso skladni z zahtevami komisije o izpustih ogljikovega dioksida, še na prej veljala davčna merila na ravni držav članic.
Spremembe bi prinesle tudi poenostavitve postopkov
S poenotenjem obdavčevanja bi se izognili tudi dvakratnemu plačilu davka, če se državljan EU-ja odloči za nakup vozila v drugi članici, in znižali stroške, ki nastanejo pri prenosu vozila v državo bivanja; trenutna cena tega postopka je 350 evrov.
V Londonu in Dublinu se sicer strinjajo s povezavo med davki in onesnaževanjem, vendar želijo tovrstne ukrepe obdržati znotraj državnih okvirov.
Za uveljavitev svobode gibanja in trgovanja
Sistem obdavčevanja se med članicami precej razlikuje; v Nemčiji je odvisen od velikosti motorja, v Italiji in Grčiji pa od velikosti vozila. EU želi s spremembami uskladiti več različnih sistemov obdavčevanja vozil znotraj povezave, saj naj bi ti po mnenju predstavnikov Unije ovirali svobodo gibanja in trgovanja.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje