Avtobusni prevozniki, združeni v Obrtno-podjetniški zbornici Slovenije (OZS), so zadovoljni z odločitvijo vlade za spremembo zakonov, so sporočili z OZS-ja in dodali, da bodo s tem ukrepom slovenski avtobusni prevozniki zaradi prihranka lahko bolj konkurenčni na trgu.
Trenutno so jim namreč priznane olajšave le pri nakupu avtobusov z električnim ali hibridnim motorjem, medtem ko imajo prevozniki tovora priznane olajšave pri nakupu tovornjakov z motorjem VI.
Avtobusni prevozniki so na začetku tedna poudarili, da si v primerjavi s tovornimi prevozniki želijo vsaj enakopravne obravnave, če že ne olajšave za avtobus z razredom nižjim motorjem, se pravi za euro V in euro V EEV.
Le pet odstotkov jih ima najčistejše motorje
Po podatkih ministrstva za infrastrukturo je bilo konec leta 2014 pri nas registriranih 2.576 avtobusov, večina, 2.439, je bila v lasti pravnih oseb. Od vseh avtobusov jih je bilo 133 z motorjem euro VI, vsi v lasti pravnih oseb. Od teh 133 avtobusov z motorjem euro VI jih je bilo 130 registriranih v letu 2014, trije leto prej.
Poleg teh so pravne osebe lani registrirale še 76 avtobusov z motorjem euro V in 68 avtobusov z motorjem z nižjim standardom od euro V. Fizične osebe so imele v lasti le 137 avtobusov, nobeden od teh ni imel motorja, ki ustreza emisijskim zahtevam euro VI.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje