V Bankartu so pojasnili, da se je tehnična napaka pojavila v soboto okoli 12.30, zaradi napake pa je prenehalo delovati okoli 2500 od skupaj približno 25.000 POS-terminalov, ki so priklopljeni na procesni center Bankarta. Dežurne ekipe so v večernih urah našle rešitev za odpravo napake, ki pa zahteva izvedbo določenih uporabniških dejavnosti na samih POS-terminalih.
Večjim trgovcem so iz Bankarta že v soboto posredovali navodila, na podlagi katerih so trgovci v večernih urah vzpostavili delovanje okoli 600 POS-terminalov, v nedeljo pa še dodatnih 800. Vzpostavitev delovanja preostalih POS-terminalov izvajajo tudi danes, pri čemer trgovcem nudijo pomoč prek klicnega centra, v katerem so povečali število operaterjev. "Pričakujemo, da bodo vsi POS-terminali vzpostavili delovanje v današnjem dnevu," so zapisali v družbi.
Dodatno so pojasnili tudi, da so na lokacijah, kjer so terminali prenehali delovati, spremljali tudi razpoložljivost gotovine v bančnih avtomatih in bili pripravljeni na dodatno oskrbo avtomatov z gotovino, kar pa na koncu ni bilo potrebno.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje