Znano je, da gradbišče pod Markovcem sameva že več kot mesec dni. Potem ko je Cestno podjetje Maribor nehalo plačevati račune, je rižanski vodovod gradbišče prenehal oskrbovati z vodo, podizvajalci pa so nehali delati. Pogajanja za podpis petmilijonskega aneksa z Darsom so bila neuspešna, CPM se je nato znašel v postopku prisilne poravnave, Dars pa je razdrl pogodbo in se znašel pred odločitvijo, ali naj razpis ponovi ali najde dogovor z avstrijskim manjšinskim pogodbenim partnerjem.
Potrditev naj bi od Alpine Baua prejeli najpozneje v petek, je za TV Slovenija poročala Alenka Pogačnik. Prihodnji teden naj bi se že dogovorili, kdaj bodo stroji pod Markovcem spet zabrneli. Avstrijci naj bi se pri tem za nadaljevanje del dogovarjali tudi s slovaškim podjetjem Skanska, ki je predor vrtalo na izolski strani. Prav tako naj bi pogovori potekali z SCT-jem, a tem tega za zdaj nočejo potrditi.
SCT enkrat že izsilil višjo ceno
V primeru dogovora z Avstrijci se seveda pojavljajo vprašanja, povezana z Darsovo "navado", da popušča pritiskom izvajalcev. V primeru predora Šentvid je tako, denimo, SCT pol leta pred dokončanjem glavnih cevi v celoti ustavil dela in jih nadaljeval šele, ko je z Darsom podpisal novo, 22 milijonov evrov vredno pogodbo.
SCT je tako dosegel poravnavo domnevno nastalih starih obveznosti, predvsem pa si je zagotovil dodaten posel izgradnje priključnih cevi in povezave na Celovško cesto. Predor je bil na koncu kar trikrat dražji.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje