Delo se je začelo na izolski strani leve cevi, čez mesec dni, ko bodo izkop začeli tudi na koprski strani, pa bo na gradbišču skupaj delalo 210 ljudi. Izkopavanje bo potekalo z vseh štirih vhodov v predorske cevi hkrati, je dejal Marjan Ortar iz podjetja DCC svetovanje in inženiring.
Vsak dan naj bi izkopali od metra in pol do treh metrov, odvisno od kategorije hribine, predor pa bo vkopan od 50 do 60 metrov pod zemljo. Da bi bilo poškodb in vplivov na hribino in posledično na objekte na površju čim manj, bodo uporabili novo avstrijsko metodo. Ta predvideva uporabo konvencionalne tehnike bagerskega izkopa v kombinaciji z miniranjem na izolski strani, na koprski, kjer je več poseljenega območja nad predorom, pa tehniko rezanja.
Gradnja bo z izjemo božičnih praznikov potekala neprestano, podnevi in ponoči, izkopni material pa bodo odvažali na deponijo Železni most pri Kozini, pozneje pa na novoodprto deponijo Šared pri Izoli. Izkopani material nameravajo uporabiti za gradnjo ceste proti izolskemu zaledju. Zaradi odvažanja materiala bo po cesti proti Šaredu vsak dan vozilo okoli 36 tovornjakov. V skladu z dogovorom s krajani bodo tovornjaki vozili, ko je na cesti manj prometa, tudi ponoči.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje