
Nadgradnja železniškega logističnega vozlišča Jesenice bo predvidoma zajemala nadgradnjo tirov in vozne mreže, ureditev nove peronske infrastrukture in rekonstrukcijo dveh obstoječih peronov ter podaljšanje podhoda, s katerim se poleg dostopa do peronske infrastrukture povežeta tudi središče mesta Jesenice in Podmežakla in se omogoči varen prehod pešcev med severno in južno stranjo Jesenic.
Obenem so del projekta obnova obstoječega podvoza, prilagoditev signalnovarnostnih, telekomunikacijskih in elektroenergetskih naprav, gradnja nove prenosne elektronapajalne postaje, obnova avle, sanitarij in fasadnega ovoja postajnega poslopja, ureditev razsvetljave in parkirišča na območju postajnega objekta ter gradnja novega mostu čez potok Jesenica, so v sporočilu za javnost ob objavi novega razpisa nanizali na direkciji za infrastrukturo.
Skladno z razpisno dokumentacijo javnega naročila je najvišja dopustna vrednost ponudbe nekaj manj kot 120,7 milijona evrov brez davka na dodano vrednost oz. skoraj 147,2 milijona evrov z davkom.
Za izvedbo projekta je Evropska komisija Sloveniji potrdila tudi sredstva iz Instrumenta za povezovanje Evrope v vrednosti skoraj 56,6 milijona evrov.
Drugo javno naročilo za projekt
Gre za drugo javno naročilo za enega večjih projektov na železniškem omrežju, ki je v javnosti odmeval predvsem zaradi skokovitega dviga finančne vrednosti od prvotnih ocen.
Direkcija je razpis za nadgradnjo jeseniškega železniškega logističnega vozlišča objavila že konec leta 2023, že pred tem pa je uradna vrednost projekta s prvotno ocenjenih 81 milijonov evrov na podlagi upoštevanja inflacije in stanja na trgu poskočila na 137 milijonov evrov.
Na razpis so prispele tri ponudbe. Najnižjo je oddal Riko v vrednosti 170 milijonov evrov skupaj z DDV-jem. Hrvaška Kufner Grupa in Remont pruga Matić sta skupaj ponudila izvedbo del za 176 milijonov, VOC Celje pa za 179 milijonov evrov.
Ministrstvo za infrastrukturo je glede na vrednost prejetih ponudb odredilo revizijo projekta. Ta je pokazala, da je projekt železniškega logističnega vozlišča Jesenice potreben in upravičen v takšni obliki, kot je načrtovan, in da ponujene cene ustrezajo razumnim tržnim cenam.
Ker je ponudba Rika z izjemo ponudbene cene edina izpolnjevala vse druge zahteve in pogoje za sodelovanje, ki so bili določeni v razpisni dokumentaciji, je direkcija nato nadaljevala oddajo javnega naročila z izvedbo konkurenčnega postopka s pogajanji.
Vendar se je postopek marca zaključil z neoddajo naročila. Končna dosežena ponudbena cena je namreč skupaj z DDV-jem znašala skoraj 164 milijonov evrov, direkcija pa je ugotovila, da ta presega zagotovljena sredstva.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje