Prihodki so se glede na leto prej povišali za deset odstotkov, sporočajo iz družbe. Luka je največjo rast zaznala na kontejnerskem terminalu, kjer je pretovorila 476.731 kontejnerskih enot, kar je največja letna dosežena količina do zdaj. K povečanju so največ prispevale nove direktne ladijske povezave z Daljnim vzhodom.
Na avtomobilskem terminalu se je promet povečal za petino in dosegel 379.250 enot, kar kaže na sicer počasno okrevanje avtomobilske industrije. Povečal se je predvsem obseg pretovora za države sredozemskega bazena in iz njih.
Veselko: Ukvarjali smo se tudi z zapuščino predhodnikov
Predsednik uprave Luke Koper Gregor Veselko pripominja, da je bilo leto 2010 zanje zelo težavno. "Poleg iskanja načinov izhoda iz primeža gospodarske krize, poleg notranje reorganizacije in optimizacije poslovnih procesov, vseh komercialnih in tržnih naporov smo se morali ukvarjati tudi z zapuščino preteklega vodenja," pojasnjuje.
Veselko opozarja tudi, da bodo morebitne težave železnic prizadele tudi učinkovitost in konkurenčnost Luke Koper. Nadaljnji razvoj pristanišča je po njegovih besedah v veliki meri odvisen tudi od državnega prostorskega načrta. V Luki Koper zato pričakujejo, da se bo vlada o njem izrekla v prvi polovici leta.
Luka Koper je lani sicer postavila tri temeljne stebre, na katerih bo v prihodnosti slonel terminal za tekoče tovore - letalsko gorivo, klasični energenti in kemikalije.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje