Izgubo pa gre, trdi Balažič, pripisati tudi večjim pritiskom na marže, nižjemu prometu in odsotnosti enkratnih vplivov, ki so jih beležili v prvem četrtletju leta 2011. Rezultat Mercatorjevega poslovanja je sicer pozitiven.
Mercator je lani tako ustvaril 2,3 milijarde evrov prihodkov, kar je nekoliko več kot leto prej, promet skupine pa je stabilen. Skupina Mercator je sicer v lanskem letu stabilizirala tržni delež v Sloveniji in na Hrvaškem in zabeležila rast tržnih deležev v Srbiji, Bosni in Hercegovini ter Črni Gori.
Sicer pa je glede na zahtevne tržne razmere skupina lani uvedla vrsto hitrih ukrepov, med katerimi so ustavitev nenujnih investicij, pospešitev dezinvestiranja in iskanje notranjih rezerv. Rezultat povečane stroškovne učinkovitosti pa je tudi, navajajo v družbi, 10 milijonov evrov prihrankov, ki jih je družba ustvarila v zadnjem četrtletju. Ob tem je lani skupina Mercator svojo zadolženost zmanjšala za 90 milijonov evrov.
Letos bodo v družbi izvajali prestrukturiranje, v okviru katerega bo družba skušala centralizirati poslovne funkcije in povečati osredotočenost na svojo osnovno dejavnost. V družbi bodo nadaljevali dezinvestiranje poslovnih sredstev, ki jih ne potrebujejo, še naprej pa se bodo tudi umikali z bolgarskega trga.
Ob tem je Balažič dejal, da je prestrukturiranje nujno zaradi nefokusirane strategije v preteklosti. "Mercator, kljub negativnemu poslovnemu izidu lani ostaja finančno trdno podjetje, začrtana strategija pa nam daje trdno osnovo za izboljšanje prihodnjega poslovanja."
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje