Lani je tako skupini uspelo zaustaviti padanje dobičkonosnosti in stabilizirati položaj na trgu. Obenem je uprava znižala zadolženost in izvedla stroškovno optimizacijo. Predsednik uprave Mercatorja Toni Balažič je ob tem dejal, da je za leto 2014 ključnega pomena čimprejšnji zaključek postopkov prodaje.
Sicer pa v Mercatorju padec prodaje pripisujejo zlasti zmanjšani potrošnji gospodinjstev in strukturnim spremembam v nakupovalnih navadah potrošnikov. Del padca prodaje pa je tudi posledica prestrukturiranja družbe, ki se je umaknila iz Albanije in Bolgarije ter zaprla manjše in neučinkovite prodajne enote na drugih trgih.
V Mercatorju so imeli lani 107,4 milijona evrov skupnega dobička pred amortizacijo, s čimer so izpolnili eno izmed zahtev v okviru procesov prodaje Agrokorju. Če ne bi bilo stroškov, povezanih s prodajo, bi bil dobiček pred amortizacijo še višji. Zaustavili so tudi večletno padanje tržnega deleža v Sloveniji in znižali zadolženost skupine.
V skupini Mercator so dosegli tudi dogovor o dolgoročnem prestrukturiranju finančnih obveznosti družb v skupini Mercator, vendar Balažič ob tem trdi, da je za prihodnost družbe in doseganje ponovne rasti ključnega pomena zaključek prodajnih postopkov. Lastniki 53-odstotnega deleža Mercatorja so se z Agrokorjem o prodaji dogovorili že pred poletjem, a dokončne odločitve še ni.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje