Samo v Sloveniji se je prodaja zmanjšala za 3,8 odstotka, padec pa so imeli tudi na Hrvaškem. Le v Srbiji se je prodaja povišala, in sicer za 4,2 odstotka.
Uprava Mercatorja padec prodaje pojasnjuje tudi z izstopom z bolgarskega in albanskega trga, razlog zanj pa naj bi bilo tudi delno zapiranje poslovnih enot, so zapisali na spletnih straneh Ljubljanske borze.
Skupina Mercator je tako v prvem polletju ustvarila nekaj manj kot 1,4 milijarde evrov prihodkov od prodaje, kar je 3,3 odstotka manj kot v enakem obdobju lani. Ob pomembnem zmanjšanju stroškov, ki se bo, kot napovedujejo, še nadaljevalo, se je čista izguba sicer zmanjšala za petino.
Dobiček iz poslovanja se je v prvem polletju prepolovil in je znašal 11,3 milijona evrov, kar je po mnenju uprave rezultat zdravega poslovanja Mercatorjeve osrednje dejavnosti, trgovine na drobno z izdelki vsakdanje porabe. Mercatorju je hkrati uspelo znižati neto dolg za 17,6 milijona evrov. Zdaj znaša 990 milijonov evrov.
Podrobnosti o poslovanju v prvi polovici leta bo predsednik uprave Toni Balažič predstavil v sredo na novinarski konferenci.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje