Nedavni sklep urada za varstvo konkurence tako ne bo vplival na poslovanje Mercatorja. Predsednik uprave Žiga Debeljak je pojasnil, da se je urad nanašal na netočne podatke o 45-odstotnem tržnem deležu, čeprav se po zadnji raziskavi podjetja Valicon, ki naj bi prvo metodološko zanesljivo merilo absolutne tržne deleže, giblje okoli 37 odstotkov.
Mateja Jesenk, članica uprave za trženje in nabavo, je pojasnila, da raziskava temelji na vprašanjih 2.172 gospodinjstev, pri katerem izmed trgovcev so opravili zadnji nakup, pri čemer se osredotoča na največje v panogi živil. Ker raziskava temelji na spominu, odraža moč blagovne znamke posameznega trgovca in naj bi bila kot taka primerna za proučevanje relativnih deležev na trgu, ne pa za utemeljevanje absolutnega deleža.
Največji trgovec v letu 2007 je imel 2,4 milijarde evrov čistih prihodkov, oziroma 16 odstotkov več kot lani, čisti dobiček pa bo za petino višji.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje